Hjælp. Negativ eller ej?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2015

SB10

Hej baby.dk

Jeg har efterhånden læst en del tråde herinde, med rigtig mange gode råd, svar etc. 

Jeg har brug for at høre om nogle af jeres erfaringer. 

Jeg står i den situation, at min menstruation ikke er kommet endnu. Jeg er gået ca 4 dage over. Og jeg har en hel del af de omtalte symptomer på en graviditet, såsom ømme bryster, oppustethed, ekstra madglad, øget vandladning, sure opstød, træthed, kvalme, ømhed i/omkring underlivet og enkelt hotflashes. 

Men, jeg tester negativt på hjemme test.. 

Jeg har en eller anden lille "jeg er gravid" stemme inde i mit hovede, men er også bare bange for at blive slemt skuffet. 

Det skal lige siges at jeg altid har vidst hvornår min menstruation skulle komme, nærmest på klokkeslæt. 

Jeg håber inderligt at høre fra jer, og enten få be- eller afkræftet min mistænksomhed og forvirring. 

Overvejer at bestille tid ved lægen, men er lidt usikker på om resultatet på nuværende tidspunkt vil have nogen forskel. 

Tusind tak på forhånd!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2015

Tøs85

SB10 skriver:

Hej baby.dk

Jeg har efterhånden læst en del tråde herinde, med rigtig mange gode råd, svar etc. 

Jeg har brug for at høre om nogle af jeres erfaringer. 

Jeg står i den situation, at min menstruation ikke er kommet endnu. Jeg er gået ca 4 dage over. Og jeg har en hel del af de omtalte symptomer på en graviditet, såsom ømme bryster, oppustethed, ekstra madglad, øget vandladning, sure opstød, træthed, kvalme, ømhed i/omkring underlivet og enkelt hotflashes. 

Men, jeg tester negativt på hjemme test.. 

Jeg har en eller anden lille "jeg er gravid" stemme inde i mit hovede, men er også bare bange for at blive slemt skuffet. 

Det skal lige siges at jeg altid har vidst hvornår min menstruation skulle komme, nærmest på klokkeslæt. 

Jeg håber inderligt at høre fra jer, og enten få be- eller afkræftet min mistænksomhed og forvirring. 

Overvejer at bestille tid ved lægen, men er lidt usikker på om resultatet på nuværende tidspunkt vil have nogen forskel. 

Tusind tak på forhånd!!

Hvis du tester negativ tror jeg ikke du er gravid.. Men prøv at teste igen om et par dage.. Og ellers få lægen til at teste..

Hvis du gerne vil være gravid håber jeg for dig du er det. 

Anmeld Citér

16. september 2015

Carina:-)

Man kan skubbe cyklus hvis man brændende ønsker sig graviditet og det kan også give falske symptomer

Synes du skal smutte forbi lægen de kan tage en bp - 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.