Mom2beIhope skriver:
Hej alle sammen,
Jeg lider enormt meget af kvalme 
Jeg prøver så vidt muligt at spise og drikke de ting, som jeg har lyst til, men det er som om at kvalmen ikke helt vil som jeg vil..
Især morgen/ formiddag er slemt, men også hen af aftenen kommer det snigende
Når vi spiser aftensmad skal der ikke meget til før jeg føler mig propmæt. Det kommer meget pludseligt og så er jeg bare ved at kaste op fordi jeg er så mæt.
I løbet af dagen er jeg ret sulten og maven rumler 
Har I nogle gode råd til hvad jeg kan gøre?
Tak
Jeg har det på samme måde at jeg kan føle mig mega sulten og så tage to bidder og så føle mig propmæt...
Jeg har erkendt at jeg i løbet af dagen skal have små måltider - men oftere. Hvidt brød, hamburgerryg, vand og saftevand er det som jeg primært kan få ned om morgenen og i løbet af dagen. Det har krævet noget af en overvindelse for ved at det ikk er det sundeste. Men hvis jeg ikk spiser den form for mad, bliver jeg ret skidt med kvalme og for lavt blodsukker.
Derudover mad som du tænker er lækkert er det jeg vil råde dig til at gå efter - men noget som ikk er for krydret i smagen. Fx er jeg vild med råstegte kartofler, lidt ovnbagte eller lign. grøntsager. Og noget kød der ikk lugter for meget.
Æbler, chokofant-stænger, Ribena saftevand, koldt vand, lidt marie kiks inden du står ud af sengen...
Dette er noget af det som nogenlunde virker for mig. Og så tager jeg også ingefærtabletter som også skulle have en god effekt på kvalme...
Pøj pøj med det. Ved hvor ikk sjovt det er...
Anmeld
Citér