Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anjo01 skriver: Trillinger?! Jeg har ikke super meget forstand på hcg tal, men glæder mig til jeg skal til scanning om knap 3 uger.
Trillinger?!
Jeg har ikke super meget forstand på hcg tal, men glæder mig til jeg skal til scanning om knap 3 uger.
Ja, trillinger... Og jeg så ca lige sådan ud i hovedet Hjerteblink scanningen var for os mødt med meget spænding.... Vi vidste kun at eg var gravid, men ikke om der var liv og det lå hvor det skulle osv.... Så da han scanner og finder hjerteblink er vi SÅ glade... Der går kort tid efter og han siger... "Der er en mere"... Og så begynder eg at tide (af glæde) han får flyttet scanneren og bliver meget meget stille.... "Der er altså en mere.... Der er 3".... Og så fik jeg i chok.... Fra 0-3 børn på 10 min var voldsomt og overvældende.... Skæbnen ville så at den ene går til i uge 8.... Så nu venter vi tvillinger m termin 20/12
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jn81 skriver: Mit hcg var på 479 på 4+0.... Ventede på det tidspunkt trillinger, ved ikk om et har noget indflydelse på det høje hcg... Fik ikke taget yderligere BP... Og tillykke forresten
Mit hcg var på 479 på 4+0.... Ventede på det tidspunkt trillinger, ved ikk om et har noget indflydelse på det høje hcg... Fik ikke taget yderligere BP...
Og tillykke forresten
Skal heller ikke have taget flere blodprøver.. men synes stadig de næste 2 1/2 uge godt må gå hurtigt
Jn81 skriver: Ja, trillinger... Og jeg så ca lige sådan ud i hovedet Hjerteblink scanningen var for os mødt med meget spænding.... Vi vidste kun at eg var gravid, men ikke om der var liv og det lå hvor det skulle osv.... Så da han scanner og finder hjerteblink er vi SÅ glade... Der går kort tid efter og han siger... "Der er en mere"... Og så begynder eg at tide (af glæde) han får flyttet scanneren og bliver meget meget stille.... "Der er altså en mere.... Der er 3".... Og så fik jeg i chok.... Fra 0-3 børn på 10 min var voldsomt og overvældende.... Skæbnen ville så at den ene går til i uge 8.... Så nu venter vi tvillinger m termin 20/12
Pyyh, sikke en overraskelse at få! 3 stk! Tager hatten af for dem der har trillinger, og som får det hele til at fungere..! Tillykke med dine tvillinger, nu er der ikke længe til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128