jwib skriver:
Hej alle søde kvinder :-)
Okay.... Så nu har jeg efterhånden læst om rigtig mange kvinder der er bekymrede for om de overhovedet kan blive naturligt gravide, fordi deres kæreste har nedsat sædkvalitet.
Jeg har ærligt ikke før tænkt at det skulle være UMULIGT for os, men nu hvor jeg selv har en kæreste med "let nedsat kvalitet", må jeg indrømme at jeg er begyndt at blive bekymret. Han fik at vide at der var 5. mio progressive sædceller/ml.
Selvom vi ikke har været i gang forfærdeligt længe, kan jeg ikke undgå at tænke om det er fuldstændig naivt af mig at tro vi kan blive gravide på naturligt vis?
Er det baseret på en test? For han kan have haft en dårlig dag...
Og ellers vil jeg bare give det råd, at I begge skal kigge på hvad I spiser - hvis I kan så forsøg at spis så økologisk som muligt, så lidt sukker som muligt, masser af grøntsager, godt kød, masser af gode vitaminer og mineraler...
Min mand fik konstateret let nedsat sædkvalitet, og jeg kan selvfølgelig ikk vide om han bare havde en dårlig dag.
Men efter at have levet efter at spise sådan og gået til akupunktur i et par måneder, fik han testet sin kvalitet igen og den var denne gang helt fin - og vi var blevet naturligt gravid 

Pøj pøj med det. Kan huske vi også var bekymret... Men tænker der er noget at kunne gøre - vi gik i hvert i krig 
Anmeld
Citér