Test og fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2015

puttenut

Hej alle i skønne kvinder

Min kæreste og jeg startede på projekt baby for 2 måneder siden. Jeg fik fjernet min kobber spiral d. 17/7, lige op til min menstruation skulle være kommet. Den udeblev dog, hvilket min lægen sagde var meget normalt, da det godt kunne forstyrre cyklus.

Jeg fik så menstruation som ventet d. 16/8 og håber på den allerede nu er der (ved godt det er optimistisk )

Mit spørgsmål er nu, hvornår jeg kan teste og være sikker nogenlunde sikker på at få et rigtigt svar?

Jeg skulle have haft menstruation i dag, men tegnene for det har ikke rigtig været der  Bliver lidt fortvivlet, for ved ikke om jeg skal tage en test og få det afklaret, eller om det er bedre at vente, så jeg er sikker på at svaret er rigtigt eller måske menstruationen kommer mig i forkøbet.

Det skal lige siges, at min kæreste ikke havde lyst til at vide hvornår jeg fik min spiral fjernet, da han har været klar til projekt baby længe, så han ville så gerne have det som en overraskelse og bare elske med mig af lyst og ikke på "kommando"

Håber i vil hjælpe mig!!

Test nu?? eller vente en uges tid??

Kæmpe krammer til jer alle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Os&lilledig

puttenut skriver:

Min kæreste og jeg startede på projekt baby for 2 måneder siden. Jeg fik fjernet min kobber spiral d. 17/7, lige op til min menstruation skulle være kommet. Den udeblev dog, hvilket min lægen sagde var meget normalt, da det godt kunne forstyrre cyklus.

Jeg fik så menstruation som ventet d. 16/8 og håber på den allerede nu er der (ved godt det er optimistisk )

Mit spørgsmål er nu, hvornår jeg kan teste og være sikker nogenlunde sikker på at få et rigtigt svar?

Jeg skulle have haft menstruation i dag, men tegnene for det har ikke rigtig været der  Bliver lidt fortvivlet, for ved ikke om jeg skal tage en test og få det afklaret, eller om det er bedre at vente, så jeg er sikker på at svaret er rigtigt eller måske menstruationen kommer mig i forkøbet.

Det skal lige siges, at min kæreste ikke havde lyst til at vide hvornår jeg fik min spiral fjernet, da han har været klar til projekt baby længe, så han ville så gerne have det som en overraskelse og bare elske med mig af lyst og ikke på "kommando"

Håber i vil hjælpe mig!!

Du ville godt kunne se lidt på en test nu.. Nogle tester præcis ved mens dag, andre først 14 dage over tid. Min nysgerrighed kunne i hvert fald ikke vente :p

Anmeld Citér

15. september 2015

Sandratoft

puttenut skriver:

Håber i vil hjælpe mig!!

Hvis din menstruation skulle have været kommet idag, så test endelig

Desværre kan man aldrig være sikker på at den lille spire bliver siddende, heller ikke når man er 3, 6 eller 9 måneder henne, så kom du bare igang med at teste

Anmeld Citér

15. september 2015

puttenut

Os&lilledig skriver:

Du ville godt kunne se lidt på en test nu.. Nogle tester præcis ved mens dag, andre først 14 dage over tid. Min nysgerrighed kunne i hvert fald ikke vente :p

Åh jamen jeg kan snart heller ikke vente mere med at teste, men det er en svær balancegang..... Man er også ked af at skulle blive skuffet

Tak for dit svar

Anmeld Citér

15. september 2015

puttenut

Sandratoft skriver:

Hvis din menstruation skulle have været kommet idag, så test endelig

Desværre kan man aldrig være sikker på at den lille spire bliver siddende, heller ikke når man er 3, 6 eller 9 måneder henne, så kom du bare igang med at teste

Nej det er har selvfølgelig ret i, man kan aldrig være sikker. Jeg tror jeg køber en test i dag og tester i morgen tidlig

Anmeld Citér

15. september 2015

Sandratoft

puttenut skriver:

Nej det er har selvfølgelig ret i, man kan aldrig være sikker. Jeg tror jeg køber en test i dag og tester i morgen tidlig

God idé, skriv endelig hvordan det går

Anmeld Citér

15. september 2015

70121416

puttenut skriver:

Test endelig nu 

jeg bruger Clinic strimmeltest fra apoteket, de har aldrig svigtet. De er følsomme husk at købe en pakke med to.

jeg testede om eftermiddagen for 2 dage siden, fin positiv, med 1 1/2 time fra sidste tissetår og jeg er vel omkring 4+0 

Anmeld Citér

16. september 2015

puttenut

Godmorgen :-) 

Så fik jeg testet, men eer dukkede desværre de to magiske streger op  

Så må afvente menstruationen og blive ved :-) 

God dag til jer alle 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.