Akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. september 2015

Kærlighediminmave

hej er der nogen der har været i behandling eller ikke behandling men har fået akupunktur som har hjulpet til graviditet? Jeg overvejer at give det et forsøg? Men vil gerne høre jeres erfaringer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

(august)

Fik aku i vores sidste ICSI forsøg og blev gravid, så synes helt klart du skal prøve det. 

Anmeld Citér

15. september 2015

*Agnete*

(august) skriver:

Fik aku i vores sidste ICSI forsøg og blev gravid, så synes helt klart du skal prøve det. 

Hvor mange behandlinger fik du ? Og hvornår i cyklussen

Anmeld Citér

15. september 2015

(august)

*Agnete* skriver:

Hvor mange behandlinger fik du ? Og hvornår i cyklussen

Fik nok 6 behandlinger i alt. Kan ikke huske hvornår jeg fik dem alle men nok inden for ca 14 dage. Fik to på dagen for æo en før og en efter. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Lisbeth1985

nullermand15 skriver:

hej er der nogen der har været i behandling eller ikke behandling men har fået akupunktur som har hjulpet til graviditet? Jeg overvejer at give det et forsøg? Men vil gerne høre jeres erfaringer ?

Jeg har prøvet akupunktur - det hjalp ikke mig. Til gengæld kan jeg anbefale zoneterapi,som jeg fik op til og under vores sidste forsøg - jeg er i dag 5+6 :-)

Anmeld Citér

15. september 2015

Kærlighediminmave

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har prøvet akupunktur - det hjalp ikke mig. Til gengæld kan jeg anbefale zoneterapi,som jeg fik op til og under vores sidste forsøg - jeg er i dag 5+6 :-)

Det er værd at prøve synes jeg. Så kan jeg prøve zone terapi bagefter hvis ikke akupunktur virker. Måske er det nok hvis det kan få mig til at slappe af. Det stresser mig helt vildt at være i behandling og ikke være herre over min egen krop i forhold til alt det her  

er der nogen der kan anbefale gode steder med akupunktur eller zone terapi i forhold til barnløshed. Jeg bor i Frederikshavn kommune. Så gerne oppe nord på

Anmeld Citér

15. september 2015

***S***

Hej 

Skrev dette indlæg igår aftes, som jeg kopieret til dig! 

Dette er en anbefaling til alle jer der har forsøgt længe at blive gravide eller ønsker større chance for at blive det.

Min mand og jeg forsøgte i næsten 1. År at få nr. 2, jeg mistede 4 gange indenfor det år.. Heldigvis tidligt omkring 6-7 uge.

Fik taget blodprøver osv. Ved lægen men alt var normalt.

Han anbefalede jeg prøvede akupunktur. Jeg er så heldig at have en i familien som laver den slags og ringede til hende,

var hos hende første gang, lige da min mens var startede, hun kunne tydelig se at jeg var stresset og havde kolde punkter (livmor-punkter.) anden gang 1. Første ægløsnings dag og 3.gang da min ægløsning var færdig.

Ca 2 uger efter fik jeg en flot positiv test og er nu 21+0 uger henne!

Siger selvfølgelig ikke det er løsningen for alle, men ville blot give min erfaring til alle jer der prøver og prøver.

Bor i omkring Holbæk og omegn. Kan jeg anbefale jer at kontakte Lone Jensen via. Www.akurart.nu

håber det lykkes for dig! 

Stine

Anmeld Citér

15. september 2015

Kærlighediminmave

***S*** skriver:

Hej 

Skrev dette indlæg igår aftes, som jeg kopieret til dig! 

Dette er en anbefaling til alle jer der har forsøgt længe at blive gravide eller ønsker større chance for at blive det.

Min mand og jeg forsøgte i næsten 1. År at få nr. 2, jeg mistede 4 gange indenfor det år.. Heldigvis tidligt omkring 6-7 uge.

Fik taget blodprøver osv. Ved lægen men alt var normalt.

Han anbefalede jeg prøvede akupunktur. Jeg er så heldig at have en i familien som laver den slags og ringede til hende,

var hos hende første gang, lige da min mens var startede, hun kunne tydelig se at jeg var stresset og havde kolde punkter (livmor-punkter.) anden gang 1. Første ægløsnings dag og 3.gang da min ægløsning var færdig.

Ca 2 uger efter fik jeg en flot positiv test og er nu 21+0 uger henne!

Siger selvfølgelig ikke det er løsningen for alle, men ville blot give min erfaring til alle jer der prøver og prøver.

Bor i omkring Holbæk og omegn. Kan jeg anbefale jer at kontakte Lone Jensen via. Www.akurart.nu

håber det lykkes for dig! 

Stine

Okay tak. Ham jeg skrev med sagde at de normalt gav 1 behandling hver uge da behandlingen er langsomt virkende længere varende. Min cyklus er nemlig ved at være regelmæssig både med og uden hormon behandling og min mand fejler intet. Så måske kan det hjælpe min krop til at slappe af. Ved ikke om det er pga stress at det ikke lykkes nu. Eller der er noget dybdeliggende 

Anmeld Citér

15. september 2015

***S***

nullermand15 skriver:

Okay tak. Ham jeg skrev med sagde at de normalt gav 1 behandling hver uge da behandlingen er langsomt virkende længere varende. Min cyklus er nemlig ved at være regelmæssig både med og uden hormon behandling og min mand fejler intet. Så måske kan det hjælpe min krop til at slappe af. Ved ikke om det er pga stress at det ikke lykkes nu. Eller der er noget dybdeliggende 

Mit var pga. Stress og andre ting. 

Min cyklus var på ca. 32 dage. Fik 3 gange akupunktur i samme cyklus en gang om ugen. 

Hende jeg var hos aktiverede "baby paradis" 2 punkter som sider ved hoften. + hun viste mig et punkt på hver ben min mand og jeg skulle trykke på hver aften. 

Jeg er sikker på det var det der hjalp mig, da jeg fik mere ro i min krop efter at ha fået akupunktur. 

Ved du hvornår du har ægløsning? For så få en tid den dag den starter. + den dag din mens starter ca. Så du kan få aktiveredet dit baby paradis.

nornalt kunne jeg mærke min ægløsning i ca 2 dage, efter jeg fik akupunktur kunne jeg mærke den i 5 dage og i begge sider. Er helt normalt i følge hende jeg var hos. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Kærlighediminmave

***S*** skriver:

Mit var pga. Stress og andre ting. 

Min cyklus var på ca. 32 dage. Fik 3 gange akupunktur i samme cyklus en gang om ugen. 

Hende jeg var hos aktiverede "baby paradis" 2 punkter som sider ved hoften. + hun viste mig et punkt på hver ben min mand og jeg skulle trykke på hver aften. 

Jeg er sikker på det var det der hjalp mig, da jeg fik mere ro i min krop efter at ha fået akupunktur. 

Ved du hvornår du har ægløsning? For så få en tid den dag den starter. + den dag din mens starter ca. Så du kan få aktiveredet dit baby paradis.

nornalt kunne jeg mærke min ægløsning i ca 2 dage, efter jeg fik akupunktur kunne jeg mærke den i 5 dage og i begge sider. Er helt normalt i følge hende jeg var hos. 

Ja har sådan nogenlunde styr på min cyklus. Men den kan nok godt afvige med et par dage når jeg ikke er i hormon behandling. Men ham jeg har tænkt på siger at kvinder hos ham normalt får behandling en gang om ugen ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.