Hvilke hjemmesko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2015

Lilott

Det er jo efterhånden ved at være tid til hjemmesko, men jeg ved slet ikke hvilke jeg skal købe til min søn. Sidste vinter havde vi nogle fra Melton som slet ikke passede hans fødder ordentligt, så jeg købte nogle mokasiner til ham, men de gled af hans fødder. Derfor endte han med et par striksokker, som jo heller ikke er holdbart da han så glider på gulvet.. 

Er der nogle der kender til nogle gode hjemmesko til en to årig dreng?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

Babilooo

De bedste er klart kitzbuhel (stavning?)

Anmeld Citér

15. september 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Lilott skriver:

Det er jo efterhånden ved at være tid til hjemmesko, men jeg ved slet ikke hvilke jeg skal købe til min søn. Sidste vinter havde vi nogle fra Melton som slet ikke passede hans fødder ordentligt, så jeg købte nogle mokasiner til ham, men de gled af hans fødder. Derfor endte han med et par striksokker, som jo heller ikke er holdbart da han så glider på gulvet.. 

Er der nogle der kender til nogle gode hjemmesko til en to årig dreng?

mine børn plejer at bruge deres sandaler

Anmeld Citér

15. september 2015

(august)

Superfit har nogle vildt lækre sutsko. Vores 3 piger bruger aldrig andet og de sidder rigtig godt på fødderne. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Muffinmus

Her elsker vi kitzbuhel og super fit. Min søn har mest haft kitzbuhel og min store datter mest superfit��den mindste har lige fået super fit i sidste uge

Anmeld Citér

15. september 2015

MHB

Vi har bundgaard i vuggestuen og derhjemme er det bare hjemmestrikkede eller hjemmefiltede sutsko/strømper med latex i bunden så man ikke glider rundt! Hvis striksokker fungerede bedst for jer sidste år er det bare at smøre lidt latex/form gummi i bunden så står han fast i dem,nem og billig løsning  

Anmeld Citér

15. september 2015

SofieNJ

Herhjemme har vi JOHA uldfutter. De er vildt lækre og bløde og sidder godt på foden, da man kan spænde dem ind og ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.