Ligamentsmerter og svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. september 2015

CutieKiwi

Hej piger.

Jeg er nysgerrig på om der er et mønster i hvornår I oplever ligamentsmerter.

Spørger fordi jeg helt tidlig i min graviditet var det primært om aftenen, hvis jeg havde lavet meget i løbet af dagen.

Nu hvor jeg er gået ind i 12 uge opstår smerterne oftere og er lidt mere konstante. Har også i denne uge stiftet bekendtskab med svimmelhed 2-3 gange i løbet af dagen - må lige ligge ned et stykke tid når det opstår 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

CH2012

CutieKiwi skriver:

Hej piger.

Jeg er nysgerrig på om der er et mønster i hvornår I oplever ligamentsmerter.

Spørger fordi jeg helt tidlig i min graviditet var det primært om aftenen, hvis jeg havde lavet meget i løbet af dagen.

Nu hvor jeg er gået ind i 12 uge opstår smerterne oftere og er lidt mere konstante. Har også i denne uge stiftet bekendtskab med svimmelhed 2-3 gange i løbet af dagen - må lige ligge ned et stykke tid når det opstår 

Jeg tror også det er det som jeg oplever i dag.

Synes det spænder mere dernede og føler også menstruationsagtige smerter indimellem. Kan godt blive svimmel. Men der forsøger jeg at trække vejret dybt og roligt. Drikke noget saftevand. Og få væske i det hele taget.

Men der er intet mønster. 

Anmeld Citér

15. september 2015

CutieKiwi

CH2012 skriver:

Jeg tror også det er det som jeg oplever i dag.

Synes det spænder mere dernede og føler også menstruationsagtige smerter indimellem. Kan godt blive svimmel. Men der forsøger jeg at trække vejret dybt og roligt. Drikke noget saftevand. Og få væske i det hele taget.

Men der er intet mønster. 

Tror også jeg generelt skal være bedre til at få drukket en masse vand i løbet af dagen
Var til ekstra scanning i dag, da smerterne stadig minder om menssmerter. Mysteriet blev løst: Jeg har en muskelknude der sidder og driller lidt.

Anmeld Citér

15. september 2015

CH2012

CutieKiwi skriver:

Tror også jeg generelt skal være bedre til at få drukket en masse vand i løbet af dagen
Var til ekstra scanning i dag, da smerterne stadig minder om menssmerter. Mysteriet blev løst: Jeg har en muskelknude der sidder og driller lidt.

Ahh okay... 
Husker du jern? I forhold til svimmelhed...

Anmeld Citér

16. september 2015

CutieKiwi

CH2012 skriver:

Ahh okay... 
Husker du jern? I forhold til svimmelhed...

Yups, har spist jern siden uge 10

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.