Højt eller lav sæd i skede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
9 svar
16 synes godt om
14. september 2015

Toustrup8660

jeg læst at hvis man skal havde dreng, skal det højt op og hvis man skal havde pige, så skal det lavt i skeden,  jeg vil høre hvad de mener, for troede det skulle så langt op som mulig.  

Så brug for svar, vi vil gerne prøve at få en pige. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

modesty

Toustrup8660 skriver:

jeg læst at hvis man skal havde dreng, skal det højt op og hvis man skal havde pige, så skal det lavt i skeden,  jeg vil høre hvad de mener, for troede det skulle så langt op som mulig. ( Min kæreste forstod det nemlig heller ikke ). 

Det gør ingen forskel. Man kan ikke bestemme kønnet på ens barn.

Anmeld Citér

14. september 2015

esioul

Toustrup8660 skriver:

jeg læst at hvis man skal havde dreng, skal det højt op og hvis man skal havde pige, så skal det lavt i skeden,  jeg vil høre hvad de mener, for troede det skulle så langt op som mulig.  

Så burde alle der bliver insemineret få drenge 

Anmeld Citér

14. september 2015

ninibadini

Teorien går ud på, at drengesæd er hurtigt men ikke så udholdende. Så hvis man vil have en dreng, skal det så tæt på ægget som muligt. Pigesæd er langsommere og mere udholdende. Så hvis sæden skal svømme længere, vil flere pigesædceller overleve den lange tur og måske vinde. Samme teori siger så at hvis man har sex nogle dage inden ægløsning, vil pigesæden også overleve drengesæden.

Om det passer er der vist ikke lige det store bevis for Men I kan da prøve.

Anmeld Citér

14. september 2015

Toustrup8660

ninibadini skriver:

Teorien går ud på, at drengesæd er hurtigt men ikke så udholdende. Så hvis man vil have en dreng, skal det så tæt på ægget som muligt. Pigesæd er langsommere og mere udholdende. Så hvis sæden skal svømme længere, vil flere pigesædceller overleve den lange tur og måske vinde. Samme teori siger så at hvis man har sex nogle dage inden ægløsning, vil pigesæden også overleve drengesæden.

Om det passer er der vist ikke lige det store bevis for Men I kan da prøve.

Jeg skal til stop med p-piller, og så vi prøve at lave et barn, men nogle steder har jeg læst der går flere måneder inden de er hel ude af krop, og klar til at blive gravid. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Toustrup8660 skriver:

Jeg skal til stop med p-piller, og så vi prøve at lave et barn, men nogle steder har jeg læst der går flere måneder inden de er hel ude af krop, og klar til at blive gravid. 

Det er meget normalt at prøve ca. 12 måneder inden man opnår graviditet.

Anmeld Citér

14. september 2015

Patriark

Toustrup8660 skriver:

Jeg har hørt, at hvis man bruger kondom og det sprænger, så er sandsynligheden for en pige større. Det skulle eftersigende have noget at gøre med den sæddræbendecreme, der først og fremmest går efter sædceller med xy.

Det har jeg hørt.

Anmeld Citér

14. september 2015

MKN2015

Hvad gør I så hvis det bliver en pige?

Anmeld Citér

14. september 2015

Toustrup8660

MKN2015 skriver:

Hvad gør I så hvis det bliver en pige?

Hvis vi selv vælge, vil vi gerne havde pige, men hvis det bliver dreng er vi naturligvis også lykkelige.  Lige nu hygger vi hvor han kommer så langt op som muglig, men jeg bruger også p-piller.. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Toustrup8660

Toustrup8660 skriver:

Eller skal det forstås når det er lavt i skeden, at når han kommer, skal han trække den lidt ud af skede ??

Nogle der ved det ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.