Det mor og far gerne vil - det der giver de voksne den ferie der gør de stresser ned, smiler og i nuet. I den alder er de dejlige små pakker hvor en rosinpakke, en gråspurv og en grøn plet er mere end nok. Lige om lidt har de mange flere krav og der kan man ikke "bare"....
Personligt ville jeg tage en kombi, da jeg selv elsker at se en masse, men også nyder lidt afslapning. Vi var fx i ROM da den mindste var 1 år (og de to andre 4 og 8). Og vi havde valgt en campingplads med swimmingpool og plads et stykke uden for byen, og var så der formiddagen og i den værste varme og så kunne vi have skønne eftermiddage i byen.
Min erfaring alle ferier er gode med børn, hvis de voksne nyder det og accepterer tempoet er skruet betydeligt ned. Hvis de voksne kan nyde 20 minutter med mariehønen lige så meget som 20 minutter i berømt kirke. Vi har været stort set hele paletten med små børn: sommerhus, byferie, alle inklusive, almindelig charter og rygsæk agtigt, camping. jeg og børnene har nydt alle slags ferier
Anmeld
Citér