Frustreret og sur :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
8 svar
2 synes godt om
14. september 2015

*Agnete*

Har snakket med dem på holbæk ang test af kromosomfejl på min mand. Hun sagde blot der ikke var fundet identikation for at fortage sådan en på ham da man mente den var kemoen der havde gjort han har lav sædkvalitet. Men nu hvor vi havde en BIO sidst tænker jeg bare så meget på om det kan være fordi han har en kromosomfejl ? vi skulle nævne det til scanning fredag men hva hjælper det når det tager 6-7 uger for svar .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

esioul

*Agnete* skriver:

Har snakket med dem på holbæk ang test af kromosomfejl på min mand. Hun sagde blot der ikke var fundet identikation for at fortage sådan en på ham da man mente den var kemoen der havde gjort han har lav sædkvalitet. Men nu hvor vi havde en BIO sidst tænker jeg bare så meget på om det kan være fordi han har en kromosomfejl ? vi skulle nævne det til scanning fredag men hva hjælper det når det tager 6-7 uger for svar .

Er det jeres sidste forsøg i har gang i ? og har i planer om at fortsætte i det private? skal lige opdateres

Jeg tænker at klinikken kan have ret og det hele er jo i bund og grund et spørgsmål om at det nok er en dyr undersøgelse at få lavet. 

Anmeld Citér

14. september 2015

FrkHS

Hvor mange bio'er har du haft?

Husk på at det er helt normalt at have en bio og det jo er kroppens måde at sortere noget fra der ikke er godt. Hvis du kun har haft en, ville jeg ikke bekymre mig voldsomt. Ved godt en bio er hård, især når man er i behandling, men mange oplever det, også helt uden at opdage det.

Det jeg prøver at sige er nok bare at der overhoved ikke nødvendigvis behøver være noget galt.

Håber du snart står med dine to ønskede streger

Anmeld Citér

14. september 2015

Imaong

Troede det var noget de gjorde for alle vi var også tilknyttet Holbæk og fik foretaget testen men havde så også to bio mens vi prøvede selv 

Anmeld Citér

14. september 2015

Os&lilledig

*Agnete* skriver:

Jeg vil også gerne sprøge hvor mange bio du har haft..? Kan se mange af dine indlæg handler om dette..? 

Det er jo ganske normalt med en bio..?! Mange abotere også, og det betyder jo ikke at alle bære på en kromosom fejl. Det er bare sammensmeltningen som ikke var gået helt godt. Jeg venter en sund baby nu, men havde en missed abortion og måtte endda få det lille foster fjernet.. 

Måskee din krop og sind snart har brug for at ligge "den bio" væk, så du kan blive klar igen til næste forsøg.  

Anmeld Citér

14. september 2015

*Agnete*

Tak for jeres svar :-) 

kender i det man bare prøver at finde en grund fordi man er så frustreret ? Det træls .

det vores 3 forsøg nu men har kun haft en bio ..

Anmeld Citér

14. september 2015

FrkHS

*Agnete* skriver:

kender i det man bare prøver at finde en grund fordi man er så frustreret ? Det træls .

Tror for din egen og kærestes skyld, at det er vigtigt du ikke hænger dig i den bio. Tror den kommer til at fylde alt for meget negativt i jeres behandling. Når det er sagt, forstår jeg fuldt ud at i ønsker svar. Vi har været igennem 8 mislykkede iui'er og en mislykket icsi, og søger i den grad også svar.

Anmeld Citér

14. september 2015

*Agnete*

FrkHS skriver:

Tror for din egen og kærestes skyld, at det er vigtigt du ikke hænger dig i den bio. Tror den kommer til at fylde alt for meget negativt i jeres behandling. Når det er sagt, forstår jeg fuldt ud at i ønsker svar. Vi har været igennem 8 mislykkede iui'er og en mislykket icsi, og søger i den grad også svar.

Ja det tror jeg bestemt du har ret i :-)

jeg ønsker dig/jer alt held og lykke !

Anmeld Citér

14. september 2015

Os&lilledig

*Agnete* skriver:

Jeg tror bare man skal vælge sine kampe, og om hvad der er nødvendigt at hænge i, eller ej.. 3 forsøg er jo "ingen ting", i den forstand, at det er ganske normalt at det tager en del flere forsøg før det lykkes. Som frk.hs skriver, så er det oppe på, hvad jeg kan læse som 9 forsøg. Så kan man begynde at virkelig tænke over "hva faen  er der galt". Vi var oppe på 5 forsøg og det er jo absolut ikke mange i forhold til så mange andre par  

FORSTÅR godt din frustation. Den har vi alle haft i den behandling.. Men du skal passe på dig selv, dit sind og dit forhold, og kan efterhånden læse mig til, at det fylder ualmindelig meget for dig. Nyd de kloge mennesker der prøver at hjælpe dig og elsk din kæreste og dyrk jeres forhold alt det andet svækker krop, sind og forhold

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.