Pige2009 skriver:
Hej piger!
Min datter bliver snart 6 år og jeg planlægger at holde en halloweenfest for hende med alle pigerne i klassen.
Har I forslag til aktiviteter? Jeg tænker, at festen skal foregå fra kl. 11-14 og så skal de have spaghetti-kødsovs med lidt udskåret gulerod, agurk og røde peberstave og så lidt muffins lige inden de skal hjem. Har I ellers nogen gode forslag til dessert? Helst noget nemt, da jeg skal lave det selv
Hilsen Linda
Hej Linda.
Vi havde pigerne hjemme til Siljes fødselsdag og jeg ville gerne have haft et æggeløb men det blev nedstemt af pigen selv.
Hun havde bestemt at der skulle være pizzasnegle, gnavegrønt og muffins med frosting på, så det fik de.
De kom også ud på skattejagt og fik en lille slikpose, så var der stopdans og det var de vilde med. De fik også læst en historie og så var der fri leg.
Til næste år tror jeg de skal være her en time længere men hentede dem også fra skole, så det og spisningen gik der noget tid med og det blev en anelse presset men det gik og det var så sjovt og hyggeligt at have dem her... 
Anmeld
Citér