Hvor hurtig symptomer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2015

kristina90

Godmorgen alle sammen - ville simpelthen høre jer ad hvor hurtig i gik symptomer ?

stod i morges her og børstede tænder og puha fik lige en snært af kvalme og tænkte at "lige om lidt kaster jeg op" dog heldigvis skete det ikke  

dette er min første cyklus efter jeg blev opereret og gerne sku kunne opnå en naturlig graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Fik ømme bryster uge 3+. Menssmerter i uge 4+. Kvalme fik jeg først i uge 6. 

Anmeld Citér

14. september 2015

kristina90

Morogbarn skriver:

Fik ømme bryster uge 3+. Menssmerter i uge 4+. Kvalme fik jeg først i uge 6. 

ja okay ømme bryster har jeg haft nogle dage nu (tænker det er pga æggeløsningen der er/kommer/har været)...

Anmeld Citér

14. september 2015

CarinaSB

kristina90 skriver:

Godmorgen alle sammen - ville simpelthen høre jer ad hvor hurtig i gik symptomer ?

stod i morges her og børstede tænder og puha fik lige en snært af kvalme og tænkte at "lige om lidt kaster jeg op" dog heldigvis skete det ikke  

dette er min første cyklus efter jeg blev opereret og gerne sku kunne opnå en naturlig graviditet

Jeg testede positiv i uge 4 .. Men jeg havde i et par dage gået med kvalme, ømme bryster og oppustet .. Men jeg troede det bare var fordi at jeg skulle til at have mens .. ( har det altid sådan op til mens, dog uden de ømme bryster) 

Anmeld Citér

14. september 2015

kristina90

CarinaSB skriver:

Jeg testede positiv i uge 4 .. Men jeg havde i et par dage gået med kvalme, ømme bryster og oppustet .. Men jeg troede det bare var fordi at jeg skulle til at have mens .. ( har det altid sådan op til mens, dog uden de ømme bryster) 

År hen glædelig ting at høre, for er simpelthen så meget på bar bund med det..

Men nu må vi se tiden an, skal først have min menstruation ved d.3 så er ikke så langt i forløbet endnu

Anmeld Citér

14. september 2015

kristina90

CarinaSB skriver:

År hen glædelig ting at høre, for er simpelthen så meget på bar bund med det..

Men nu må vi se tiden an, skal først have min menstruation ved d.3 så er ikke så langt i forløbet endnu

Anmeld Citér

14. september 2015

CutieKiwi

kristina90 skriver:

Hej du

Jeg testede positiv i uge 6, men havde nok symptomer i 1½-2 uger inden som jeg så bare troede var tegn på mens.
Der er et stykke tid til d. 2 oktober, så tror ikke næsten ikke det kan være graviditetstegn du oplever, men kunne det være tegn på ægløsning?

Anmeld Citér

15. september 2015

kristina90

CutieKiwi skriver:

Hej du

Jeg testede positiv i uge 6, men havde nok symptomer i 1½-2 uger inden som jeg så bare troede var tegn på mens.
Der er et stykke tid til d. 2 oktober, så tror ikke næsten ikke det kan være graviditetstegn du oplever, men kunne det være tegn på ægløsning?

Tænker os det er tegn på ægløsning er første rigtige cyklus hvor jeg kan blive gravid naturligt så tror os at hjernen laver ballade med symptomer og sådan udover ømme bryster for de er sku ægte !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.