flyverdragt, hvad størrelse?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. september 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Håber det er rette kategori...

Nu er det efterhånden blevet så køligt om morgenen, når vi skal af sted, at det ikke længere er nok med vindjakker... vi har fået fat i godt overtøj til efteråret, men til vinter skal de jo helst have nogle flyverdragter.

det er let nok med Victor, eftersom han er samme størrelse som sidste år... men hvad med Elise?... hun er 17 mdr. og pt bruger hun str 80, men skifter nok snart til str. 86... hvad str. dragt er bedst?...

Og hvad med vinterstøvler?... Victor bruger str. 31 og Elise bruger str. 20...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Nea85

Håber det er rette kategori...

Nu er det efterhånden blevet så køligt om morgenen, når vi skal af sted, at det ikke længere er nok med vindjakker... vi har fået fat i godt overtøj til efteråret, men til vinter skal de jo helst have nogle flyverdragter.

det er let nok med Victor, eftersom han er samme størrelse som sidste år... men hvad med Elise?... hun er 17 mdr. og pt bruger hun str 80, men skifter nok snart til str. 86... hvad str. dragt er bedst?...

Og hvad med vinterstøvler?... Victor bruger str. 31 og Elise bruger str. 20...

Umiddelbart tænker jeg flyverdragt i str. 86 til din datter. Men mit råd er at lade hende prøve først, for der er SÅ stor forskel på mærkerne. Personligt har jeg været rigtig glad for molo til mine piger

Tilføjelse: det samme gælder vinterstøvlerne. De er nødt til at prøve dem. Her køber vi ecco igen i år. Og et par Bundgaard termogummistøvler til den store (4,4 år - den mindste er halvandet)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.