Eksperthjælp: Nedsat appetit efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. september 2015

Lisbeth Jess

Hej,
Jeg har siden min fødsel 8. Maj haft stærkt nedsat appetit.
Jeg går til undersøgelser for at udrede problemet.
Jeg prøver at spise mange små måltider og ellers at drikke godt med saft og sødmælk.
Er der andet jeg kan gøre?

Lisbeths svar

Hej !

Tillykke  med dit barn som nu er 4 måneder.

Du har nedsat appetit og svært  at få spist det du skal. som jeg læser er der en der udredning i gang, og det er rigtig godt.

Hvis jeg kom på besøg hos dig som din sundhedsplejerske ville jeg nok snakke  med dig om ,hvordan du egentlig har det.

Var det en hård fødsel, får du sovet nok, er du ked af det, har du ondt nogen steder?. Kan du overkomme at være mor, hvordan trives du. kommer du udenfor, er du i mødre gruppe ?. Har du et netværk, har du venner?

Det er ofte når baby nærmer sig de 4 måneder, tingene er blevet lidt nemmere ,at trætheden melder sig.

Ved selvfølgelig ikke  noget om, hvordan du har det. Din nedsatte appetit kan hænge sammen  med både noget fysisk, samt hvis du er udmattet.

Hvis der er noget, du genkender, vil det være en rigtig god ide at få  fat i din sundhedsplejerske, egen læge eller en anden kompetent person, og få en snak.  

Det du gør med små hyppige måltider er fint. du kan overveje at om fordelingen af kulhydrater, protein og fedtstof er den rigtige. Du kan købe energidrik på apoteket til at give noget mere.

Håber du snart får et bedre og udredningen går godt.

held og lykke med det hele.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

MortilVega

Der står i beskeden at du kan bookes til private sessioner i hjemmet. Hvordan foregår det?

Anmeld Citér

15. september 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej Igen!

Du kan skrive til mig på lisbeth_jess@hotmail.com,.

Hilsner Lisbeth Jess

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.