Hej- jeg skriver som anonym, fordi jeg synes emnet kan være lidt grænseoverskridende, men er samtidig super bekrymret.
Min kæreste, og far til vores kommende barn, og jeg, dyrkede naturligt nok sex i går aftes. Vi har ofte sex- ofte flere gange på én dag, og ret vildt. (Det var den ret grænseoverskridende del!)
da jeg vågner i morges, går jeg ud for at tisse, og ser til min store bekymring at jeg bløder- det er frisk, blod, og vandet er helt rødt.
er i slutningen af uge 6, og jeg går fuldstændig i panik- finder også blodpletter på lagnet, det sted vi dyrkede sex. Jeg ringer med det samme til lægevagten, og kommer for en læge som siger, at det er meget naturligt at bløde en smule, men at jeg skal holde øje med, om det tager til. Jeg kun en smule pletblødninger nu- men er stadigvæk super nervøs. Men kan de skyldes den hårde sex? Ved godt sex ikke skader barnet, men har læst at livmoderhalsen godt kan være ret skrøbelig.. Er der nogen der kan berolige mig en smule, eller skal jeg forberede mig på spontan abort? Er stadig pisse skræmt.
Anmeld
Citér