19 dage til termin :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
5 svar
4 synes godt om
13. september 2015

Linkaa

Nu må lillesøster gerne snart dukke op, kan simpelthen ikke en skid mere pga bækken, tyngde og kæmpekrop

Alle spørger mig om der er to, eller om baby er en kæmpe Nej der er kun en og baby er helt normal størrelse

Derfor drikker jeg hindbærbladte hver dag nu, og hviler mig alt hvad jeg kan... 

34+3 var jeg indlagt med veer, men de gik i sig selv. Og nu tror jeg dælme der er udsigt til at gå hele vejen til termin

Hilsen hvalen 37+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Nettemor

Hvor er du fin 

Håber der snart kommer en ordentlig omgang veer til dig så du snart sidder med lillesøster i armene

God fødsel

Anmeld Citér

13. september 2015

Tullemulle

Linkaa skriver:

Nu må lillesøster gerne snart dukke op, kan simpelthen ikke en skid mere pga bækken, tyngde og kæmpekrop

Alle spørger mig om der er to, eller om baby er en kæmpe Nej der er kun en og baby er helt normal størrelse

34+3 var jeg indlagt med veer, men de gik i sig selv. Og nu tror jeg dælme der er udsigt til at gå hele vejen til termin

Hilsen hvalen 37+2

Hej, jeg er 37+4 i dag..og ja! Tiden går sååååå langsomt! 

Prøv at se hvor stor jeg er (billed er fra 37+2)

Anmeld Citér

13. september 2015

Loa

Sikke en fin mave! Den er da lige den størrelse den skal have

Anmeld Citér

13. september 2015

Babydrøm

Linkaa skriver:

Hilsen hvalen 37+2

Hvor er du fin 

Anmeld Citér

17. september 2015

Linkaa

Tak piger 

Her er et hvor jeg står op, så kan man bedre se hvor stor den er blevet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.