Solstråle historier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
2 synes godt om
13. september 2015

Appelsin

Nogen der nogensinde er blevet hurtigt gravid på trods af at at i har lagt al håb i det og har lavet den ene test efter den anden også ægløsningstest og har stresset over det?? 

Man hører kun at det så tager folk år at blive forældre! Men der må da være nogen der lægger alt i det og har heldet med sig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Christabelle

Vil ikke sige jeg stressede over det, men brugte ægløsningstests fra starten fordi jeg ikke kendte min cyklus efter 11 år på p-piller. 

Jeg blev gravid i 3. cyklus.

Anmeld Citér

13. september 2015

Appelsin

Dejligt at høre. Her lykkedes det også to gange hver gang ved første forsøg, men det endte i en bio og i en MA og nu er jeg voldsomt anspændt og nervøs og håber alt alt for meget ... Det er ikke nemt! 

Anmeld Citér

13. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Bare rolig - du kan ikke "håbe" dig fra en graviditet Mange vil bede dig "stresse mindre" - men forsøg du i stedet blot at acceptere at du har det som du har (med god grund), og forsøg at være lidt god ved dig selv - gør ting som får dig til at slappe lidt af og gør dig i godt humør - ikke fordi du bliver mere gravid af den grund, men fordi det bliver lidt nemmere at være til ...

Anmeld Citér

13. september 2015

Kærlighediminmave

Appelsin skriver:

Nogen der nogensinde er blevet hurtigt gravid på trods af at at i har lagt al håb i det og har lavet den ene test efter den anden også ægløsningstest og har stresset over det?? 

Man hører kun at det så tager folk år at blive forældre! Men der må da være nogen der lægger alt i det og har heldet med sig? 

Vi tog det roligt til at starte med. Det hjalp ikke. Nu 16 mdr senere stresser jeg over det. MEGET.. Vi er i fertilitets behandling og har nu 3 mislykkede forsøg. Hverken det ene eller det andet har hjulpet mig. Og nu KAN jeg ikke slappe af længere. 

Anmeld Citér

13. september 2015

Appelsin

Mange tak  det trøster! Har hørt fra andre der har mistet, at det tager tid og man muligvis altid vil have angsten i nakken! Men ja... Må lære st sige til mig selv, at det er ok 

Tak for gode råd! 

Anmeld Citér

13. september 2015

Appelsin

nullermand15 skriver:

Vi tog det roligt til at starte med. Det hjalp ikke. Nu 16 mdr senere stresser jeg over det. MEGET.. Vi er i fertilitets behandling og har nu 3 mislykkede forsøg. Hverken det ene eller det andet har hjulpet mig. Og nu KAN jeg ikke slappe af længere. 

Det kan jeg godt forstå!!! Det er da også frustrerende! Krydser fingre for at du har heldet med dig næste gang!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.