Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Er interesseret i det .men er fra Korsør
Er interesseret i det .men er fra Korsør
Altså nu er der flere anonyme i tråden - er det Zenia's mor?
Ja, Korsør er et stykke væk - vil det kunne lade sig gøre for dig at hente det?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså nu er der flere anonyme i tråden - er det Zenia's mor? Ja, Korsør er et stykke væk - vil det kunne lade sig gøre for dig at hente det?
Jeg er den første anonyme som har skrevet i tråden (to gange) Jeg er helt sikkert interesseret og kører gerne efter det hvis Zenias mor ikke er interesseret....
Skriver dig lige en PB
jmpk skriver: Altså hvis dem der har meldt ind ikke vil have XL, sorterer jeg gerne de str. fra til dig. Jeg orkede bare ikke at der skulle komme mange for at hente ét stk. tøj. Kan vi aftale jeg vender tilbage når jeg har hørt fra de andre?
Altså hvis dem der har meldt ind ikke vil have XL, sorterer jeg gerne de str. fra til dig. Jeg orkede bare ikke at der skulle komme mange for at hente ét stk. tøj. Kan vi aftale jeg vender tilbage når jeg har hørt fra de andre?
Det er bare en aftale
jmpk skriver: Altså nu er der flere anonyme i tråden - er det Zenia's mor? Ja, Korsør er et stykke væk - vil det kunne lade sig gøre for dig at hente det?
Nej vil det ikke så skal der sendes
Zenia's mor skriver: Nej vil det ikke så skal der sendes
Okay, det gør jeg desværre ikke - det er jeg ked af.
Mor1986 skriver: Det er bare en aftale
Hej igen
Jeg har aftalt med hende der skal have tøjet, at hun får det hele. Er der så noget hun ikke kan bruge giver hun videre.
Mvh. Jane
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128