Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2015

Anonym trådstarter

Da det stadig er hemmeligt jeg er gravid er jeg anonym

hvor henne køber i ventetøj til rimelige penge? Jeg kan desværre mærke allerede at mine alm bukser gør ondt at have på og er kun 5 uger henne. 

Jeg tænker primært leggings ( eller de der bukser der er lidt tykkere end leggings så man kan have alm trøjer på) og tunikaer til leggings da de gerne skal kunne dække bagdelen lidt.

synes ikke H&M har det vilde. Og pga overvægt vil jeg nok skulle hoppe i deres plus str. Og der var der endnu mindre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2015

Jn81

Anonym skriver:

hvor henne køber i ventetøj til rimelige penge? Jeg kan desværre mærke allerede at mine alm bukser gør ondt at have på og er kun 5 uger henne. 

Jeg tænker primært leggings ( eller de der bukser der er lidt tykkere end leggings så man kan have alm trøjer på) og tunikaer til leggings da de gerne skal kunne dække bagdelen lidt.

synes ikke H&M har det vilde. Og pga overvægt vil jeg nok skulle hoppe i deres plus str. Og der var der endnu mindre. 

Jeg er en str 46-48 i bukser og har købt mine 2 par ventebukser på www.nothanshop.dk  gratis levering og hurtigt.... Det ene par gav jeg ca 450kr for, hvilket jeg synes var meget men skulle bruge dem på arb... Men de er super behagelige at have på... Det er cowboy stof.... Bluser har jeg købt i str 46 i H&M.... De er super behagelige at have på.... Men deres bukser kunne jeg ikke knibe måsen ned i...

Anmeld Citér

12. september 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Da jeg blev gravid med min datter var jeg straks. 40-42... jeg fandt et par lækre leggings og joggingbukser i den lokale Kvickly som jeg gik med til jeg var mere end halvvejs...

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

Jn81 skriver:

Jeg er en str 46-48 i bukser og har købt mine 2 par ventebukser på www.nothanshop.dk  gratis levering og hurtigt.... Det ene par gav jeg ca 450kr for, hvilket jeg synes var meget men skulle bruge dem på arb... Men de er super behagelige at have på... Det er cowboy stof.... Bluser har jeg købt i str 46 i H&M.... De er super behagelige at have på.... Men deres bukser kunne jeg ikke knibe måsen ned i...

Jeg har nemlig samme str som dig. Og synes det er svært at finde noget. Især også fordi hm er så små i str. Dog kan jeg godt passe deres leggings.

men tak for hjemmesiden må lige ind og kigge. 

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg blev gravid med min datter var jeg straks. 40-42... jeg fandt et par lækre leggings og joggingbukser i den lokale Kvickly som jeg gik med til jeg var mere end halvvejs...

Ja det var jo selvfølgelig også en mulighed. Tusinde tak

Anmeld Citér

13. september 2015

Chellie

Anonym skriver:

Jeg har købt vente-leggings på www.mammashop.dk, som jeg er rigtig glad for. Jeg er også en stor pige, men dem her har jeg masser af plads i 

Anmeld Citér

13. september 2015

SofiaMik

Esprit.dk

Mamalicious.dk

Ellers gå i Zizzi og køb tøj i deres mindste størrelser - det er billigt og moderigtigt og plads til maven

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg har købt vente-leggings på www.mammashop.dk, som jeg er rigtig glad for. Jeg er også en stor pige, men dem her har jeg masser af plads i 

Det lyser godt.må jeg lige ind og tjekke, tusinde tak 

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Esprit.dk

Mamalicious.dk

Ellers gå i Zizzi og køb tøj i deres mindste størrelser - det er billigt og moderigtigt og plads til maven

Så er du bare oppe i større str end normalt? Jeg tænker jeg jo i forvejen er en 46/48 Xl så skal bukserne være lidt store til maven skal det vel være en endnu større str

Anmeld Citér

14. september 2015

SofiaMik

Anonym skriver:

Så er du bare oppe i større str end normalt? Jeg tænker jeg jo i forvejen er en 46/48 Xl så skal bukserne være lidt store til maven skal det vel være en endnu større str

Da jeg på et tidspunkt var gravid og lige netop for stor til Xl, købte jeg str x small i Zizzi. Det passede perfekt og var billigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.