Andre der kaster op uden grund?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
7 svar
3 synes godt om
12. september 2015

Mortil2drenge<3

ja vil lige hører om der er andre der kaster op uden der er noget der sådan provokere det?? 

Kan foreksempel ligge i min seng og få sådan brækfornemmelser og så er det bare ud på toilettet eller hvis jeg står i køkkenet ja kan faktisk ske når som helst herhjemme  selvfølgelig hvis der er noget der lugter bliver jeg også dårlig såsom hvis manden slår en prut 

er i uge 11+2 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2015

70121416

Molly90 skriver:

ja vil lige hører om der er andre der kaster op uden der er noget der sådan provokere det?? 

Kan foreksempel ligge i min seng og få sådan brækfornemmelser og så er det bare ud på toilettet eller hvis jeg står i køkkenet ja kan faktisk ske når som helst herhjemme  selvfølgelig hvis der er noget der lugter bliver jeg også dårlig såsom hvis manden slår en prut 

er i uge 11+2 

Hejsa.. 

Jeg led fra uge 6-20 af voldsom opkastning/dehydrering og måtte indlægges. Jeg har et syndrom som gør at jeg er meget følsom for HCG, som jo stiger meget fra uge 6. Jeg kastede hvor som helst, hvor som helst. Blev ekstrem lugt/duft følsom. 

Hvis du har det samme, så er der god medicinsk hjælp til en tålelig hverdag

Anmeld Citér

12. september 2015

Mortil2drenge<3

70121416 skriver:

Hejsa.. 

Jeg led fra uge 6-20 af voldsom opkastning/dehydrering og måtte indlægges. Jeg har et syndrom som gør at jeg er meget følsom for HCG, som jo stiger meget fra uge 6. Jeg kastede hvor som helst, hvor som helst. Blev ekstrem lugt/duft følsom. 

Hvis du har det samme, så er der god medicinsk hjælp til en tålelig hverdag

Ikke fordi det plager mig hverdag det kommer og går bare og undre mig iver jeg kan stå ned i fakta og lige pludselig skal kaste op  

Anmeld Citér

12. september 2015

Os&lilledig

Molly90 skriver:

er i uge 11+2 

Du kaster op af en grund.. Du er gravid  

Anmeld Citér

12. september 2015

Mortil2drenge<3

Os&lilledig skriver:

Du kaster op af en grund.. Du er gravid  

Synes bare det er vildt det Kan komme uden lugte eller lignende 

Anmeld Citér

12. september 2015

Kløver

Molly90 skriver:

er i uge 11+2 

Sådan har jeg haft det hver gang �� men det kunne også trickes feks ved madlavning, kunne ikke klare lugten af gris 

Anmeld Citér

12. september 2015

Mortil2drenge<3

Årgangs Mor skriver:

Sådan har jeg haft det hver gang �� men det kunne også trickes feks ved madlavning, kunne ikke klare lugten af gris 

Ja der er også nogle lugte jeg ikke lige kan klare 

Anmeld Citér

13. september 2015

gokkelok

Sådan havde jeg det også.... Tror jeg nu er meget normalt. Bare tænk på dem som har morgenkvalme, det er jo heller ikke mad eller lugte der tricker 

jeg fandt ud af, at når min mave var tom, så kastede jeg op 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.