Orgasme i 3 trimester.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
5 svar
2 synes godt om
12. september 2015

Anonym trådstarter

Er sex og orgasme ok i 3 trimester..? 

Føler min datter bliver meget stille i maven efter orgasme.. Bliver lidt bekymret for om hun kan "klare det".. er det normalt at de bliver stille bagefter..? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2015

Bebe89

Så vidt jeg er orienteret skulle det ikke være noget problem. Min Bebs kan også godt være lidt stille lige bagefter... men jeg tror ikke det gør noget! Jordemoderen siger at det er godt for mellemkødet at dyrke sex lige til det sidste! 

Anmeld Citér

12. september 2015

Anonym trådstarter

Bebe89 skriver:

Så vidt jeg er orienteret skulle det ikke være noget problem. Min Bebs kan også godt være lidt stille lige bagefter... men jeg tror ikke det gør noget! Jordemoderen siger at det er godt for mellemkødet at dyrke sex lige til det sidste! 

Der er bare nogle ting de burde sige uden man burde spørge, så man slipper for den pinlige sitation at skulle sprøge :p 

Anmeld Citér

12. september 2015

Hullahop92

Min mand og jeg dyrker stadig sex (er i 35. uge), hvor jeg får orgasme hver gang - endda flere gange indimellem.  Og ja, maven bliver hård som ved en plukvé og baby ligger mere stille, men det går hurtigt over igen og det skader på INGEN måde baby. Tværtimod styrker orgasmer livmoderen og hele underlivet generelt, så det er bare om at få gang i lagnerne! 

Anmeld Citér

12. september 2015

charthys

Tænk på at når du får et skud endofiner ved orgasme,  så får baby det også

Anmeld Citér

14. september 2015

Pige2009

Anonym skriver:

Er sex og orgasme ok i 3 trimester..? 

Føler min datter bliver meget stille i maven efter orgasme.. Bliver lidt bekymret for om hun kan "klare det".. er det normalt at de bliver stille bagefter..? 

Bare giv den gas! Intet at frygte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.