Tæt på fødsel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2015

Milas14

Er der andre som mig der ikke har så langt igen? 

Selvom det er 4 gang for mig, så er det stadig med en spænding og lettere nervøsitet for fødslen. Jeg har altid haft nemme fødsler, men har det så skidt med presseveerne ��... Synes det er SÅ ubehageligt!!!

35+1

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2015

mortilfreja

Milas14 skriver:

Er der andre som mig der ikke har så langt igen? 

Selvom det er 4 gang for mig, så er det stadig med en spænding og lettere nervøsitet for fødslen. Jeg har altid haft nemme fødsler, men har det så skidt med presseveerne ��... Synes det er SÅ ubehageligt!!!

35+1

Jeg er 36+3 så her er fødslen nær og kan godt mærke nervøsiteten banke på 

For hvordan var det nu?  ( snart 15 år siden jeg fødte sidst) 

Anmeld Citér

14. september 2015

Milas14

Min den sidste er kun 19 mdr siden, så husker det fint 

Anmeld Citér

14. september 2015

S*DD

Jeg er 35+4 og aner ikke hvordan en fødsel helt forløber da det er første gang. Så jeg tænker nærmest ikke rigtigt på den. Jeg synes stadig det er lidt fjernt haha.. Men glæder mig nu bare til at have baby i armene

Anmeld Citér

14. september 2015

klokkeblomsten85

Puha jeg er 34+6 i dag. Glæder mig så meget til at se bette pigen. Storesøster spøger hver dag om lillesøster snart kommer. Hun glæder sig så meget. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Looni

Jeg er 36+4 i dag, og skifter hele tiden mellem bare gerne vil have fødslen overstået så vi kan møde vores dejlige lillebror, og så at tænke at han godt må blive derinde et stykke tid mere, så jeg kan nyde storebror for sig selv lidt endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.