Terminere drægtighed hos hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2009

LineD

Hej kære babytøser
Ja dette er nok ikke forummet for et sådan spørgsmål, men jeg tænker der sikkert er et par kloge hundemennesker herinde alligevel

Ved i om det er muligt at terminere en drægtighed hos en hund, som man gør med abort hos mennesker?

Knus en ret frustreret Line, der bander og svovler over dyrlægens telefontid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

tumle81

Det ved jeg faktisk ikke. Det kan da godt være at der findes en form for "fortrydelsespiller" til hunde også...

Var det en hund der løb gennem hækken *s*

Knus Kathrina

Anmeld

17. september 2009

LineD

tumle81 skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Det kan da godt være at der findes en form for "fortrydelsespiller" til hunde også...

Var det en hund der løb gennem hækken *s*

Knus Kathrina

Det er min avls han der synes han lige kunne gnave hegnet i stykker så han kunne smutte om til vores tæve og hygge lidt, og den går altså ikke, for hun er hverken blevet tjekket for det ene eller det andet, og så ville det også passe med hun skulle føde samtidig som mig, så det går heller ikke.

Jeg er ret sikker på man kan få en abortsprøjte, men nu slæber jeg vovsen til dr. dyr når Morten kommer hjem... (Kan slet ikke tåle alt det stress, plukveerne bider når man sådan stresser rundt)

Anmeld

17. september 2009

tumle81

Ja så er det bare med at komme afsted, der skúlle nødig komme flere plukkeveer til dig...

Fandt lige dette her:

http://www.centerdyreklinik.dk/page.asp?page_id=32

Knus Kathrina

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

LineD skriver:

Hej kære babytøser
Ja dette er nok ikke forummet for et sådan spørgsmål, men jeg tænker der sikkert er et par kloge hundemennesker herinde alligevel

Ved i om det er muligt at terminere en drægtighed hos en hund, som man gør med abort hos mennesker?

Knus en ret frustreret Line, der bander og svovler over dyrlægens telefontid

Det er jo derfor vi har Ordet er frit...
Kan ikke svare på dit spørgsmål...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.