Forslag til og fortælle nyheden om graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2015

Anonym trådstarter

Rikke12345 skriver:

Vi fortalte det til familien i juledagene  vi holdte juleaften med min familie og vi havde hængt scanningsbilleder på juletræet kort før vi skulle danse om det! Det blev hurtigt opdaget og det blev årets bedste gave til de kommende bedsteforældre og oldeforældre. 

Ved min kærestes familie fortalte vi det 1 juledag. Vi havde klistret et scanningsbillede i bunden af glasskålen med ris a la mande. Da skålen var ved at være tom undrede folk sig over hvad der var i bunden og pludselig var alle interesserede i det. Den kommende farmor opdagede først det var et scanningsbillede og brød ud i glædestårer.. 

I år bliver det den kommende storebror der skal fortælle nyheden. Han er kun 1 år og 2 mdr så kan ikke tale endnu, så han får en t-shirt på med teksten "jeg skal være storebror"  

Det lyder også hyggeligt og som en sjov måde, men i december vil jeg være i uge 20 ca. så det er for sent.. Vi vil fortælle det i oktober måned.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeg har set et billede hvor der er nogen der har sat fars sko med årstal og mores sko med hendes .. Og så et par mini sko med års tal for babys ankomst .. :D

Ja, det har jeg også set, men tror ikke vi vil gøre det med billeder.

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Vi passede hus for mine forældre mens de var på ferie, så da de kom hjem, havde vi hængt et scannings-billede op på køleskabet uden at sige noget .. Og så var det ellers bare at holde masken indtil de fik øje på det  Der var stor jubel i det lille hus, da det gik op for dem 

Det er jo lidt svært at gøre..
Vi vil nok være lidt mere direkte.

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

Pige2009 skriver:

Jeg gav bedsteforældrene en ramme med scanningsbillede og følgende digt:

I kan ikke med det samme,

fyldet få til denne ramme.

Men til oktober i år,

I et dugfrisk billede får,

for storken den vil komme

inden vinteren er omme.

Det har jeg set før.. Meget sødt, men vores bliver et maj barn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.