Bylder!!! hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.588 visninger
19 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2015

Anonym trådstarter

Hej venner, 

Nu går jeg snart ud af mit gode skind!

jeg er de sidste 6-7 år været plaget af cyster og bylder KONSTANT! Jeg har fået 10 operationer i fuld narkose og har fået penicillin 10-20 gange og nogen af dem er bare blevet fjernet under lokalbedøvelse!

jeg får 1-4 hver måned, så det går selvfølgelig ud over mit arbejde. Det sidder som regel i lysken/underlivet. 

Jeg holder mig fra intimbarbering som jeg er blevet anbefalet, men lige fedt hjælper det!! 

Har snakket med min læge, men han siger de ikke rigtig kan gøre noget.. Men dét kan og må bare ikke være rigtigt 

er der nogen der har det ligesom mig? Nogen gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

Anonym trådstarter

Anyone? 

Anmeld Citér

11. september 2015

Klumpe-dumpe

Hej venner, 

jeg er de sidste 6-7 år været plaget af cyster og bylder KONSTANT! Jeg har fået 10 operationer i fuld narkose og har fået penicillin 10-20 gange og nogen af dem er bare blevet fjernet under lokalbedøvelse!

jeg får 1-4 hver måned, så det går selvfølgelig ud over mit arbejde. Det sidder som regel i lysken/underlivet. 

Jeg holder mig fra intimbarbering som jeg er blevet anbefalet, men lige fedt hjælper det!! 

Har snakket med min læge, men han siger de ikke rigtig kan gøre noget.. Men dét kan og må bare ikke være rigtigt 

Jeg har det som dig :( 

ingen råd endnu, da jeg venter på at komme til hudlægen som forhåbenligt kan stille en diagnose og derved afhjælpe mig. 

Se evt her:

http://hidrosadenitis.dk/home/fakta-om-hs/hvad-er-hs-hidrosadentis-suppurativa/

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar alligevel 

kan alle hudlægen hjælpe eller skal de have speciale ?

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej venner, 

Det ku være mig  er senest blevet opereret for præcis 14 dage siden  

Jeg døjede meget med det inden jeg fik barn for 5 år siden, efter fødsel var der en periode på 4 år frem hvor jeg slap -- HELT! Sidste år gik det galt igen, og jeg blev opereret april og september 14, og november 14 hvor de på plastik kirurgisk gik ind og fjernede en del af det væv hvor problemet opstod, i håb om at det ville stoppe det.... Og så var der ro... Tadaaaa indtil for 3-4 uger siden hvor jeg hævede op omkring arret, har jeg gjort flere gange ifm menstruation, og troede hævelsen ville falde... Efter mens faldet det ikke til ro, og ja, endte under kniven for 14 dage siden... 

Gætter på jeg er blevet opereret ca 10 gange pga det her.... Begynder sku at blive bange for narkosen  og ja, er osse blevet skåret op ved egen læge osv osv.... Lægen giver mig antibiotika og pencillin og på hospitalet siger de jeg ikke må tage det... 

Kæft det er op ad bakke! Og nu render jeg så igen rundt med et fint åbent hul lige ved fittelitten, i trussekanten.... 

Ifl lægerne er det eneste middel at stoppe med at ryge. Ryger du? 

(Dét har ikke virket på mig, stoppede da jeg blev gravid for 5 år siden) De spørger mig hver gang om jeg nu osse er stoppet helt, øh ja 

Anmeld Citér

11. september 2015

Bebe89

Kan du evt. have sukkersyge? Jeg ved godt det lyder underligt, men min mor led en del af det førhen (før hun fandt ud af at hun havde sukkersyge) Det er ikke sikkert der er nogen sammenhæng, men bare en tanke.

Held og lykke og god bedring med det! 

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym

Hej venner, 

Døjer med det samme

jeg går uden underbukser 

kun når jeg har mens, og det har virkelig hjulpet meget!! 

Sådan har jeg levet det sidste lidt over et år nu , og det er faktisk helt unaturligt for mig at ha underbukser på nu 

en jeg kender går kun med underbukser hvor der er blondekant og ikke en elastik kant og hvor der ikk er syning, kun i siderne af trussen 

det fleste får det fordi det er en akne sygdom eller pågrund af sukkersyge og overvægt 

Anmeld Citér

11. september 2015

D-Micka

Må man spørge om I er blevet podet for MRSA?? 

Det er det første der falder mig ind . 

Lyder bestemt ikke rart 

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg er blevet testet for MRSA flere gange og det er ikke det. 

Jeg ryger heller ikke!

Jeg er snart meget desperat !!

Anmeld Citér

11. september 2015

Skouboe

Jeg har også døjet meget med det, og jeg har været hele møllen igennem med operationer, hudlæge, 9 måneder på antibiotika og efterfølgende et år på Accutin - intet hjalp i længere tid end jeg tog det.

Så lagde jeg min kost om (af helt andre årsager) til LCHF og til min store overraskelse forsvandt mine bylder næsten helt. Nu kommer de kun, når jeg får for mange kulhydrater.

Det er ihvertfald værd at prøve.

Hvis du vil vide mere om LCHF er denne side et sted at starte:  http://www.madbanditten.dk/ 

Der er masser af oplysning, tips og opskrifter gratis på siden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.