Anonym skriver:
Hej venner,
Nu går jeg snart ud af mit gode skind!
jeg er de sidste 6-7 år været plaget af cyster og bylder KONSTANT! Jeg har fået 10 operationer i fuld narkose og har fået penicillin 10-20 gange og nogen af dem er bare blevet fjernet under lokalbedøvelse!
jeg får 1-4 hver måned, så det går selvfølgelig ud over mit arbejde. Det sidder som regel i lysken/underlivet.
Jeg holder mig fra intimbarbering som jeg er blevet anbefalet, men lige fedt hjælper det!!
Har snakket med min læge, men han siger de ikke rigtig kan gøre noget.. Men dét kan og må bare ikke være rigtigt 

er der nogen der har det ligesom mig? Nogen gode råd?
Det ku være mig
er senest blevet opereret for præcis 14 dage siden
Jeg døjede meget med det inden jeg fik barn for 5 år siden, efter fødsel var der en periode på 4 år frem hvor jeg slap -- HELT! Sidste år gik det galt igen, og jeg blev opereret april og september 14, og november 14 hvor de på plastik kirurgisk gik ind og fjernede en del af det væv hvor problemet opstod, i håb om at det ville stoppe det.... Og så var der ro... Tadaaaa indtil for 3-4 uger siden hvor jeg hævede op omkring arret, har jeg gjort flere gange ifm menstruation, og troede hævelsen ville falde... Efter mens faldet det ikke til ro, og ja, endte under kniven for 14 dage siden...
Gætter på jeg er blevet opereret ca 10 gange pga det her.... Begynder sku at blive bange for narkosen
og ja, er osse blevet skåret op ved egen læge osv osv.... Lægen giver mig antibiotika og pencillin og på hospitalet siger de jeg ikke må tage det...
Kæft det er op ad bakke! Og nu render jeg så igen rundt med et fint åbent hul lige ved fittelitten, i trussekanten....
Ifl lægerne er det eneste middel at stoppe med at ryge. Ryger du?
(Dét har ikke virket på mig, stoppede da jeg blev gravid for 5 år siden) De spørger mig hver gang om jeg nu osse er stoppet helt, øh ja