Hej med jer
Min kæreste og jeg har gennem 1 år og 5 måneder prøvet at blive gravide med vores første barn, og i går aftes testede jeg for første gang i denne cyklus, og fik meget positiv test 
Der står på testen, at den er ugyldig efter 5 min., så fordi jeg er blevet ked af det så mange gange tidligere sætter jeg altid en alarm til 5 min. og kigger først der, for ikke at sidde og stire mig blind. Så jeg så ikke, hvornår stregen kom, men det var inden 5 min.
Her til morgen tager jeg en ny test (fra samme pakke), og i dag fulgte jeg med, for at se, hvornår stregen kom. Jeg synes jeg kunne ane den efter 1 min. og efter 2 min. var jeg slet ikke i tvivl om der var en streg.
Testen blev dog ikke tydeligere derefter, hvilket vil sige at der, modsat første test, kun kom en utydelig streg.
Mit spørgsmål er - er det normalt? Har altid hørt at testene gerne skal blive mere og mere tydelige? Kan det eventuelt skyldes, at min urin var mere koncentreret i går aftes?
Det skal siges, at hvis jeg er gravid, så er jeg et sted imellem 3+6 og 4+3. Jeg er ikke helt sikker, fordi min cyklus svinger en del.
Håber der er nogen der kan svare mig.
Hilsen en meget glad, men også meget nervøs kvinde.
Anmeld
Citér