Anden test mere utydelig end den første

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer

Min kæreste og jeg har gennem 1 år og 5 måneder prøvet at blive gravide med vores første barn, og i går aftes testede jeg for første gang i denne cyklus, og fik meget positiv test 

Der står på testen, at den er ugyldig efter 5 min., så fordi jeg er blevet ked af det så mange gange tidligere sætter jeg altid en alarm til 5 min. og kigger først der, for ikke at sidde og stire mig blind. Så jeg så ikke, hvornår stregen kom, men det var inden 5 min.

Her til morgen tager jeg en ny test (fra samme pakke), og i dag fulgte jeg med, for at se, hvornår stregen kom. Jeg synes jeg kunne ane den efter 1 min. og efter 2 min. var jeg slet ikke i tvivl om der var en streg.

Testen blev dog ikke tydeligere derefter, hvilket vil sige at der, modsat første test, kun kom en utydelig streg.

Mit spørgsmål er - er det normalt? Har altid hørt at testene gerne skal blive mere og mere tydelige? Kan det eventuelt skyldes, at min urin var mere koncentreret i går aftes?

Det skal siges, at hvis jeg er gravid, så er jeg et sted imellem 3+6 og 4+3. Jeg er ikke helt sikker, fordi min cyklus svinger en del.

Håber der er nogen der kan svare mig.

Hilsen en meget glad, men også meget nervøs kvinde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hej med jer

Min kæreste og jeg har gennem 1 år og 5 måneder prøvet at blive gravide med vores første barn, og i går aftes testede jeg for første gang i denne cyklus, og fik meget positiv test 

Der står på testen, at den er ugyldig efter 5 min., så fordi jeg er blevet ked af det så mange gange tidligere sætter jeg altid en alarm til 5 min. og kigger først der, for ikke at sidde og stire mig blind. Så jeg så ikke, hvornår stregen kom, men det var inden 5 min.

Her til morgen tager jeg en ny test (fra samme pakke), og i dag fulgte jeg med, for at se, hvornår stregen kom. Jeg synes jeg kunne ane den efter 1 min. og efter 2 min. var jeg slet ikke i tvivl om der var en streg.

Testen blev dog ikke tydeligere derefter, hvilket vil sige at der, modsat første test, kun kom en utydelig streg.

Mit spørgsmål er - er det normalt? Har altid hørt at testene gerne skal blive mere og mere tydelige? Kan det eventuelt skyldes, at min urin var mere koncentreret i går aftes?

Det skal siges, at hvis jeg er gravid, så er jeg et sted imellem 3+6 og 4+3. Jeg er ikke helt sikker, fordi min cyklus svinger en del.

Håber der er nogen der kan svare mig.

Hilsen en meget glad, men også meget nervøs kvinde.

Min teste var også altid tydligere med aften urin og tror at jeg i ca, 5 dage testede med samme styrke. De behøver ikke nødvendigvis blive tydeligere

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for svar. Det gav lidt mere ro 

Anmeld Citér

11. september 2015

Kærlighediminmave

Mine er bare mega utydelige. Både igår og idag. De ser ikke ud til at bevæge sig meget. Men nu må vi se, 2 dage til test dag 

Anmeld Citér

11. september 2015

alenemor42

Så længe der 2 streger har det ingen betydning om hvor svage eller kraftige de er så længe de kan ses med det blotte øje 

Lad være at teste mere og Nyd det 

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for svar. Åh hvor er det vildt - er SÅ glad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.