Prøver at blive gravid ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
1 synes godt om
10. september 2015

Kpommer.

Hejsa!

- Min kæreste og jeg, prøver at blive gravide og har snart prøvet i 8 måneder, men synes at der er "tegn" på det nu. Men alligevel ikke, pga jeg har fået min mens, og den har nu været her i 3 dage og er nu stoppet. :-O Jeg er meget træt og jeg ka "malke" mælk ud af mine bryster, er det normalt? Men graviditets testen siger negativ, er der nogle som ka svarer mig på hvordan jeg skal forholde mig.

knus!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

hmg86

Kpommer. skriver:

Hejsa!

- Min kæreste og jeg, prøver at blive gravide og har snart prøvet i 8 måneder, men synes at der er "tegn" på det nu. Men alligevel ikke, pga jeg har fået min mens, og den har nu været her i 3 dage og er nu stoppet. :-O Jeg er meget træt og jeg ka "malke" mælk ud af mine bryster, er det normalt? Men graviditets testen siger negativ, er der nogle som ka svarer mig på hvordan jeg skal forholde mig.

knus!

Det du beskriver kan desværre være falske symptomer fordi du SÅ gerne vil være gravid.. men det kan jo også være at din blødning ikke var mens og at du er en af dem der først kan teste positivt sent..

Prøvede ikke selv at have symptomer før jeg rent faktisk var gravid, men har hørt om en, hvor hun troede så meget på det at maven ligefrem voksede...

Håber snart I har gevinst  her tog det 9 måneder før vi var gravide igen.. havde en MA før da..

Anmeld Citér

10. september 2015

Kpommer.

hmg86 skriver:

Det du beskriver kan desværre være falske symptomer fordi du SÅ gerne vil være gravid.. men det kan jo også være at din blødning ikke var mens og at du er en af dem der først kan teste positivt sent..

Prøvede ikke selv at have symptomer før jeg rent faktisk var gravid, men har hørt om en, hvor hun troede så meget på det at maven ligefrem voksede...

Håber snart I har gevinst  her tog det 9 måneder før vi var gravide igen.. havde en MA før da..

Ja, har desværre godt hørt om de falske symptomer.. 

- har for 3 ugers tid siden været inde hos lægen og fik taget en blodprøve og den var også negativ, men der sagde lægen også bare rolig det kommer snart forhåbenligt 

Men ellers skal vi bare lægge det på hylden også inden man ser sig om så kommer det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.