Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubii, endelig er det min tur 2 HELT positive tests i tirsdags og en igår
Så igår gik det op for mig at jeg skal være mor.. Jeg har ikke snakket med lægen endnu, men jeg tror jeg er omkring 6 uger henne Jeg har lyst til at fortælle alle det, men må jo lige vente 6 uger mere.Min kæreste er glad, men skal lige have lidt tid til og vænne sig til det. Det er jo en stor ting
Jeg er anonym, da jeg ikke er så langt henne endnu og hvis der er nogle der kender mig, så skal de ikke vide det på denne måde.Vil jo fortælle det til folk selv
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jubii, endelig er det min tur 2 HELT positive tests i tirsdags og en igår Så igår gik det op for mig at jeg skal være mor.. Jeg har ikke snakket med lægen endnu, men jeg tror jeg er omkring 6 uger henne Jeg har lyst til at fortælle alle det, men må jo lige vente 6 uger mere.Min kæreste er glad, men skal lige have lidt tid til og vænne sig til det. Det er jo en stor ting Jeg er anonym, da jeg ikke er så langt henne endnu og hvis der er nogle der kender mig, så skal de ikke vide det på denne måde.Vil jo fortælle det til folk selv
Stort tillykke
Babydrøm skriver: Stort tillykke
Tusind Tak
Stort tillykke!
Zicla skriver: Stort tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128