De der teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. september 2015

Anonym trådstarter

Testede positiv igår og i forgårs (3+2 og 3+3) testede negativ imorges efter 8 timer uden at tisse. Dvs jeg testede æl sprøjten igår. Tester så kl 12 igen efter 4 timer uden toiletbesøg ca 300 ml væske. Der kom en meget meget svag streg så svag jeg næsten ikke kan se den på billedet. Men kan skimte den  strakt arm. Vil i tro det stadig er æl sprøjten der driller ? Jeg har ændret lidt på farven på billedet så det er lidt nemmere at se. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Testede positiv igår og i forgårs (3+2 og 3+3) testede negativ imorges efter 8 timer uden at tisse. Dvs jeg testede æl sprøjten igår. Tester så kl 12 igen efter 4 timer uden toiletbesøg ca 300 ml væske. Der kom en meget meget svag streg så svag jeg næsten ikke kan se den på billedet. Men kan skimte den  strakt arm. Vil i tro det stadig er æl sprøjten der driller ? Jeg har ændret lidt på farven på billedet så det er lidt nemmere at se. 

Det nederste er fra imorgen efter 8 timer og det efter 4 timer efter og ja ved den er MEGET svag men tror i stadig det er æl sprøjten. Jeg er ved at gå i spåner over det. Det er vores sidste forsøg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.