Nå så kan ovitrellen da udelukkes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. september 2015

Kærlighediminmave

ja jeg tog jo en test igår (3+3 12 dage efter ovitrelle) og der kom 2 streger. Vidste godt muligheden for at det var ovitrellen der spøgte var der. Det fik jeg så bekræftet idag. Sikke et spring den har lavet på en dag nu må der så godt komme 2 streger igen. Men med vores held er oddsene desværre ikke store  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

FrkC

for der kommer 2 streger inden længe 

Anmeld Citér

10. september 2015

Kærlighediminmave

FrkC skriver:

for der kommer 2 streger inden længe 

Ja den sætning har jeg efterhånden hørt nogle gange nu

Anmeld Citér

10. september 2015

FrkHS

nullermand15 skriver:

Ja den sætning har jeg efterhånden hørt nogle gange nu

Åh hvor jeg bare ved hvordan du har det. 

Begyndte at bløde efter første icsi igår, og der døde alt håb lige. Det er en ubarmhjertig verden den her fertilitetsverden 

Kan ikke andet end at sende en masse 

Anmeld Citér

10. september 2015

Kærlighediminmave

FrkHS skriver:

Åh hvor jeg bare ved hvordan du har det. 

Begyndte at bløde efter første icsi igår, og der døde alt håb lige. Det er en ubarmhjertig verden den her fertilitetsverden 

Kan ikke andet end at sende en masse 

Ja virkelig! Jeg ser intet håb lige nu. Det er vores sidste iui. Så hedder det ivf. Jeg kan set ikke overskue det længere

Anmeld Citér

10. september 2015

FrkHS

nullermand15 skriver:

Ja virkelig! Jeg ser intet håb lige nu. Det er vores sidste iui. Så hedder det ivf. Jeg kan set ikke overskue det længere

Måske ivf er det helt rigtige for jer. Jeg troede det var for os, men nu er jeg knap så sikker længere.

Anmeld Citér

10. september 2015

Lisbeth1985

Det gør mig ondt! Jeg håber,at du snart ser to fine streger igen:-)

Anmeld Citér

10. september 2015

Kærlighediminmave

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal stille op med mig selv. Føles bare som en ond cirkel. Jeg tror slet ikke på at det kan lykkes længere og det føles som om at det ikke lykkes fordi jeg ikke tror på det  

Anmeld Citér

10. september 2015

Lisbeth1985

nullermand15 skriver:

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal stille op med mig selv. Føles bare som en ond cirkel. Jeg tror slet ikke på at det kan lykkes længere og det føles som om at det ikke lykkes fordi jeg ikke tror på det  

Jeg kan virkelig godt forstå dig!! Hvis du ser min profil,kan du se,hvor meget vi har været igennem inden vi fik de to gyldne streger... Men det lykkedes for os i sidste ende:-) Jeg krydser fingre for,at det også snart lykkes for jer!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.