Det blev heller ikke denne gang :-'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2015

FrkHS

Det blev heller ikke vores første icsi der skulle gøre os til forældre. 10 dage efter ÆO og 5 dage før BP er jeg her til aften begyndt at bløde.

Er godtnok knust nu.. Hvor er det her dog modbydelig hårdt! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2015

esioul

FrkHS skriver:

Det blev heller ikke vores første icsi der skulle gøre os til forældre. 10 dage efter ÆO og 5 dage før BP er jeg her til aften begyndt at bløde.

Anmeld Citér

9. september 2015

Lisbeth1985

FrkHS skriver:

Anmeld Citér

9. september 2015

Carina:-)

Kan nok ikke skrive noget der kan trøste ,men et kram skal du have

Det gør mig ondt for jer 

Anmeld Citér

10. september 2015

FrkHS

Tak alle for jeres varme og omsorg. Det var en helt forfærdelig aften for mig og min bedre halvdel. Der er lidt mere ro på nu, men har svært ved at sove. Bløder ikke nær så meget, som jeg ville ved en almindelig menstruation, så må se natten an og om der kommer mere i morgen. De sædvanlige underlivskramper er forsvundet, så ved ikke rigtig hvad det er der sker. Skulle være 3+6 idag, og kan ikke forestille mig der skulle være blødning netop nu, udover ved mens.

Anmeld Citér

11. september 2015

LilleMie

FrkHS skriver:

Tak alle for jeres varme og omsorg. Det var en helt forfærdelig aften for mig og min bedre halvdel. Der er lidt mere ro på nu, men har svært ved at sove. Bløder ikke nær så meget, som jeg ville ved en almindelig menstruation, så må se natten an og om der kommer mere i morgen. De sædvanlige underlivskramper er forsvundet, så ved ikke rigtig hvad det er der sker. Skulle være 3+6 idag, og kan ikke forestille mig der skulle være blødning netop nu, udover ved mens.

Jeg håber, at du er faldet mere ro på nu og I har fået lidt afstand til det hele. Det er bare så surt, når det ikke går som planlagt. Vi har også lige overstået vores 2. ICSI og med samme nedslående resultat - blødning startede dagen inden testdag og testen var negativ 

Jeg håber, at næste gang bliver lykkens gang for os begge!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.