Hej piger
Jeg har længe gået og pønset på at lave en hjemmeside, hvor vi hunkøn kan få stillet en af vores største lyster - nemlig at se hvordan vi evt. kommer til at se ud, når vi er i xx uge. (Eller er det mon kun mig, der har det sådan??
)
Helt kort: det skal være en hjemmeside, hvor kvinder selv har mulighed for at uploade deres gravide kroppe/maver (evt. med oprettelse af en brugerprofil - så har man også sit helt eget galleri til eftertiden). Man skal så kunne taste nogle oplysninger ind: alder, evt. vægt før graviditet, vægt på det uploadede billede, højde, hvor mange uger+dage man er henne på billedet, og evt. også cm. om maven.
Det skal lige siges at anonyme billeder, hvor ansigt/hovede ikke kan ses vil være helt OK - det overvejer jeg selv at gøre med mine billeder, hvis det kommer så langt).
På den måde kan man gå ind og søge på kvinder i samme aldersgruppe, højde, vægt, uger henne osv. Se evt. denne hjemmeside, som har været min inspiration: http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=163&age=21&weight=73&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=
Jeg ved selvfølgelig godt, at ALLE kvinder og kroppe er forskellige, og selvom man har samme alder, højde og vægt, så ser vi vidt forskellige ud. Dog tænker jeg: hvis jeg synes det er sjovt at se, hvordan andre ser ud - og måske kan få en ide om, hvordan jeg selv vil se ud, så er der måske også andre derude der synes det kunne være sjovt.
Så piger, her kommer mit spørgsmål:
Er det mon en hjemmeside du kunne finde på at bruge? Måske bare for at kigge - eller kunne du finde på selv at lægge dine billeder på også?
På forhånd tak - er spændt på at se, om det mon kun er mig, der finder ideen interessant.