Hej, jeg skal allergitestes i morgen på Gentofte hospital og jeg er muligvis gravid (det er for tidligt at teste har nogle dage til jeg skal have mensens og i min familie kan det først ses på test 2-3 uger efter man skulle have haft mensens). Mit spørgsmål er om jeg godt må få lavet en masse allergi provokationstests som der er planen eller om det er for farligt for et evt foster? Det skal lige nævnes at jeg har aborteret et par gange tidligt i forløbet og har åbenbart tendens til det og ikke så nemt ved at blive gravid og føler den godt kunne være der denne gang så ville være meget ked af hvis testene er skyld i en evt abort eller at det ikke sætter sig ordentligt fast. Men samtidig er der lang venteliste på disse tests og kunne være rart at få dem overstået. Håber på hurtigt svar da jeg jo skal testes i morgen. Mvh Anna
Lisbeths svar
Hej !
Hvis du skal have lavet en almindelig priktest er der ingen problemer, de fleste af stofferne bliver du sikkert udsat for i det daglige.
Du skal ikke aflyse, mød op tag en snak med dem og er der noget de mener er risikabelt så skal det undlades.
Held og lykke med det hele.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér