28 æg - 1 sædcelle (nogen der har oplevet det?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2015

Mulle0802

Helt vildt at vi fik 28 æg ud i dag, lykken røg sig bare en tur. De kunne kunne finde 1 sædcelle i to af mine kærestes prøver - så vi var tvunget ud i på 5 min at beslutte om æggene skulle smides ud eller befrugtes med donorsæd.

Har nogen prøvet det?

Der har været nok celler de andre gange, vi bar blot fået af vide han sædkvalitet er stærkt nedsat - men vi havde ikke regnet med det kunne gå så galt.

Umiddelbart så føles det hele som spildt, da det at bruge donoræggene ligger langt væk fra os og nok kræver noget mere indsigt i om sædkvaliten permanent er nedsæt til næsten nul. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2015

Newsence

kan æggene ikke nedfryses.. Det kunne jo være hans prøver var bedre næste måned.. Min mand svingede meget da vi fik hjælp.. 

Anmeld Citér

9. september 2015

Mulle0802

Ikke uden befrugtning, det var ikke en valgmulighed.

Har I stået ud noget sæd at bruge? 

Anmeld Citér

9. september 2015

esioul

Mulle0802 skriver:

Helt vildt at vi fik 28 æg ud i dag, lykken røg sig bare en tur. De kunne kunne finde 1 sædcelle i to af mine kærestes prøver - så vi var tvunget ud i på 5 min at beslutte om æggene skulle smides ud eller befrugtes med donorsæd.

Har nogen prøvet det?

Der har været nok celler de andre gange, vi bar blot fået af vide han sædkvalitet er stærkt nedsat - men vi havde ikke regnet med det kunne gå så galt.

Umiddelbart så føles det hele som spildt, da det at bruge donoræggene ligger langt væk fra os og nok kræver noget mere indsigt i om sædkvaliten permanent er nedsæt til næsten nul. 

Har ingen erfaring, men sender dig en masse tanker og kram. 

Jeg ville tænke godt over om du vil have noget retur nu det er donor, tror det er vigtigt at i bliver helt enige inden 

Anmeld Citér

9. september 2015

Mulle0802

esioul skriver:

Har ingen erfaring, men sender dig en masse tanker og kram. 

Jeg ville tænke godt over om du vil have noget retur nu det er donor, tror det er vigtigt at i bliver helt enige inden 

Mange tak, ja vi vil i hvert fald tage vores sidste forsøg først og så se.

Hvordan går det med dig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.