Slag oven i hovedet til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
11 svar
1 synes godt om
9. september 2015

Anonym trådstarter

Er 3+3 idag efter insemination og jeg begyndte at få ømme brystvorter igår. Jeg kunne simpelthen ikke dy mig imorges. Og det er så dumt. Jeg plejer aldrig at teste før tid efter vi startede i behandling. Endnu mere dumt fordi jeg ved at ægløsnings sprøjten stadig kan spøge. Men her finder jeg mig selv tissende på den skide pind. 

Og jep der kom en svag streg efter 1 minut. Hurra nu bliver jeg bare gal på mig selv over at tisset på den pind. Hvad nu hvis og hvad nu hvis det bare er æl sprøjten. Hvilket det med stor sandsynlighed er. dum dum dum

Tak fordi jeg måtte lette mit hjerte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2015

Anonym trådstarter

Det er 12 dage siden jeg tog æl testen. Hvor mange af jer har oplevet at den var falsk positiv efter 12 eller flere dage ? Sidst testede jeg den ude efter 8 dage 

Anmeld Citér

9. september 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Det er 12 dage siden jeg tog æl testen. Hvor mange af jer har oplevet at den var falsk positiv efter 12 eller flere dage ? Sidst testede jeg den ude efter 8 dage 

Det kan desværre gå begge veje.. Test igen i morgen,så du kan se,hvordan stregen udvikler sig... Jeg krydser fingre!

Anmeld Citér

9. september 2015

Bella&Lina

Anonym skriver:

Jeg gjorde det samme og fortrød også pga samme bekymringer omkring om det ikke blot var æl sprøjten. Når men, det var ikke sprøjten det spøgte, jeg var gravid og vi fik en lille datter 

Anmeld Citér

9. september 2015

Anonym trådstarter

Bella&Lina skriver:

Jeg gjorde det samme og fortrød også pga samme bekymringer omkring om det ikke blot var æl sprøjten. Når men, det var ikke sprøjten det spøgte, jeg var gravid og vi fik en lille datter 

Det var lige et øjebliks svaghed hvor længe efter ovitrelle testede du ?

Anmeld Citér

9. september 2015

Bella&Lina

Det var lige et øjebliks svaghed hvor længe efter ovitrelle testede du ?

Jamen det passer meget godt med ca 11 dage efter inseminering og så de efterfølgende dage  den blev ikke meget tydeligere først, men lige så stille og så sagde blodprøven jo så at der var gevinst 

Anmeld Citér

9. september 2015

Anonym trådstarter

Bella&Lina skriver:

Jamen det passer meget godt med ca 11 dage efter inseminering og så de efterfølgende dage  den blev ikke meget tydeligere først, men lige så stille og så sagde blodprøven jo så at der var gevinst 

Åh hvor jeg håber det ikke er ovitrellen der driller. Vi har ventet så længe jeg kan slet ikke overskue at vi skal igang med ivf. Synes det her er hårdt nok!

Anmeld Citér

9. september 2015

Bella&Lina

Anonym skriver:

Åh hvor jeg håber det ikke er ovitrellen der driller. Vi har ventet så længe jeg kan slet ikke overskue at vi skal igang med ivf. Synes det her er hårdt nok!

Jeg krydser for jer, men uden og give unødig håb, så vil jeg altså gætte på du er gravid. Testede selv altid negativt relativt kort efter sprøjten (altså sprøjten ud af systemet) , så jeg tænker det er noget andet der "slår ud på din test" 

Anmeld Citér

9. september 2015

Anonym trådstarter

Bella&Lina skriver:

Jeg krydser for jer, men uden og give unødig håb, så vil jeg altså gætte på du er gravid. Testede selv altid negativt relativt kort efter sprøjten (altså sprøjten ud af systemet) , så jeg tænker det er noget andet der "slår ud på din test" 

Mange tak. Jeg tør ikke stole på det. Prøver imorgen tidlig og håne på at den evt er lidt tydeligere. Så burde det vel ikke være ovitrellen ?

Anmeld Citér

9. september 2015

Bella&Lina

Anonym skriver:

Mange tak. Jeg tør ikke stole på det. Prøver imorgen tidlig og håne på at den evt er lidt tydeligere. Så burde det vel ikke være ovitrellen ?

Tænker bare så længe den ikke bliver mindre tydelig så kan du nok godt regne med den. Mine blev ikke markant tydeligere , men de blev der, og efter et par dage så var de næsten ligeså tydelige som kontrolstregen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.