Ssh opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
1 synes godt om
8. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg sidder og laver en opgave under min uddannelse som social ogsundhedshjælper.

kan ikke huske hvor længe man som Ssh har til en rengøring hos borgeren? Er der nogen der kan hjælpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Jeg sidder og laver en opgave under min uddannelse som social ogsundhedshjælper.

kan ikke huske hvor længe man som Ssh har til en rengøring hos borgeren? Er der nogen der kan hjælpe?

Er der ikke en kvalitetsstandard for den kommune du er ansat i? Der må stå noget om det  

Anmeld Citér

8. september 2015

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Mener det er 45 min langt de fleste steder.

Anmeld Citér

8. september 2015

An&Jo

Det kommer an på hvad hver enkelt borger er visiteret til.. Nogen får 20 min andre får 60.. Google kvalitetsstandarder for den kommune du er ansat i, der skulle det gerne stå

Anmeld Citér

8. september 2015

Kærlighediminmave

Ja det er meget forskelligt. Hver enkelt borger bliver visiteret til x antal minutter efter hvad kommunen vurderer der er behov for. Borgere der selv kan hjælpe til for som regel kortere tid. Nogle får spm skrevet længere oppe 20 min. Andre 45 eller 60 min. For eksempel :-)

Anmeld Citér

8. september 2015

AnonymMor

Anonym skriver:

Det kommer helt an på hvad borgeren er visiteret til og hvad ydelser det har krav på. 

Vi har f.eks nogle der kun har visiteret 15 min til støvsugning i primær rum mens andre har hele pakken med rengøring af stort set alt på måske 60 min. Det afhænger jo os af størrelsen af hus og lejlighed mm. 

Men Google kvalitetsstandarder i den kommune du er ansat i så kan du se alle love og regler der er fastlagt omkring service og sundhedslov. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.