suanne85 skriver:
Ja, har fået en mail at jobbet er blevet givet til en anden, så jeg fik det så ikke.
Lidt øv men må jo bare i gang med at sende en masse ansøgninger ud 
Men at jeg har været til samtale betyder også en del, er den første rigtige så har man heller ikke de vilde forventninger, og vidste at hvis der kom en med en masse erfaringer så tog de den person.
Kan godt være træls kun at have erfaringer fra et job af, for så er det ikke lige en de vælger desværre.
Øv altså...
Har et forslag...
Hvis du er typen, som hader at sidde på skolebænken, kan du tage en 2 årige uddannelse der hedder EGU - Erhvervsgrunduddannelsen...
Den består faktisk af praktik største delen af de 2 år... Du får beviser når du er "udlært"
Mener det er praktikpladsen som betaler lønnen...
Du kan læse mere på
www.egu.dkJeg har selv taget uddannelsen og er rigtig glad for det...
Man har så nemmere ved at komme ind på andre uddannelser og så forkorte uddannelsen - Nogen af fag har man haft og kan få merit for det...
Jeg er så i gang med at finde ud af hvad jeg skal når barslen er slut... Job på arbejds market - kan jeg vidst godt drop...
så har meget i overvejelserne at tage GVU, VEUD uddannelse...
Jeg kontaktede Produktions højskolen her i byen - og håber på de kan hjælpe mig, med EGU - Måske at de kan finde et sted jeg kan komme under "lærling"...
Så jeg venter spændt på at høre fra dem...
Anmeld