Jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Vingummien

Ja, har fået en mail at jobbet er blevet givet til en anden, så jeg fik det så ikke.

Lidt øv men må jo bare i gang med at sende en masse ansøgninger ud

Men at jeg har været til samtale betyder også en del, er den første rigtige så har man heller ikke de vilde forventninger, og vidste at hvis der kom en med en masse erfaringer så tog de den person.

Kan godt være træls kun at have erfaringer fra et job af, for så er det ikke lige en de vælger desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja, har fået en mail at jobbet er blevet givet til en anden, så jeg fik det så ikke.

Lidt øv men må jo bare i gang med at sende en masse ansøgninger ud

Men at jeg har været til samtale betyder også en del, er den første rigtige så har man heller ikke de vilde forventninger, og vidste at hvis der kom en med en masse erfaringer så tog de den person.

Kan godt være træls kun at have erfaringer fra et job af, for så er det ikke lige en de vælger desværre.

Øv altså...

Har et forslag...

Hvis du er typen, som hader at sidde på skolebænken, kan du tage en 2 årige uddannelse der hedder EGU - Erhvervsgrunduddannelsen...

Den består faktisk af praktik største delen af de 2 år... Du får beviser når du er "udlært"

Mener det er praktikpladsen som betaler lønnen...

Du kan læse mere på www.egu.dk

Jeg har selv taget uddannelsen og er rigtig glad for det...
Man har så nemmere ved at komme ind på andre uddannelser og så forkorte uddannelsen - Nogen af fag har man haft og kan få merit for det...

Jeg er så i gang med at finde ud af hvad jeg skal når barslen er slut... Job på arbejds market - kan jeg vidst godt drop...

så har meget i overvejelserne at tage GVU, VEUD uddannelse...
Jeg kontaktede Produktions højskolen her i byen - og håber på de kan hjælpe mig, med EGU - Måske at de kan finde et sted jeg kan komme under "lærling"...

Så jeg venter spændt på at høre fra dem...

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Øv altså...

Har et forslag...

Hvis du er typen, som hader at sidde på skolebænken, kan du tage en 2 årige uddannelse der hedder EGU - Erhvervsgrunduddannelsen...

Den består faktisk af praktik største delen af de 2 år... Du får beviser når du er "udlært"

Mener det er praktikpladsen som betaler lønnen...

Du kan læse mere på www.egu.dk

Jeg har selv taget uddannelsen og er rigtig glad for det...
Man har så nemmere ved at komme ind på andre uddannelser og så forkorte uddannelsen - Nogen af fag har man haft og kan få merit for det...

Jeg er så i gang med at finde ud af hvad jeg skal når barslen er slut... Job på arbejds market - kan jeg vidst godt drop...

så har meget i overvejelserne at tage GVU, VEUD uddannelse...
Jeg kontaktede Produktions højskolen her i byen - og håber på de kan hjælpe mig, med EGU - Måske at de kan finde et sted jeg kan komme under "lærling"...

Så jeg venter spændt på at høre fra dem...

Ih hvor spændende, håber da at du finder noget at komme igang med og de kan hjælpe dig

Vil lige læse om det senere, skal nemlig handle ind nu gider ik, men skal jo gøres

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ih hvor spændende, håber da at du finder noget at komme igang med og de kan hjælpe dig

Vil lige læse om det senere, skal nemlig handle ind nu gider ik, men skal jo gøres

Jah... Håber virkelig de kan hjælpe....  

Anmeld

17. september 2009

Sweet1978

Øv men frisk mod næste gang.

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Jah... Håber virkelig de kan hjælpe....  

Hvad fik du udbetalt dengang du tog den på 2 år?

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Hvad fik du udbetalt dengang du tog den på 2 år?

Ja der var jeg under 25, Kan ikke huske det... 1000 og noget... tror det 1300 og noget pr. uge...

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja der var jeg under 25, Kan ikke huske det... 1000 og noget... tror det 1300 og noget pr. uge...

vil jeg ik ku leve på

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

vil jeg ik ku leve på

Der skal være andre regler for lønnen når man har børn - Mener jeg...
Når jeg nu engang høre fra højskolen, skal jeg os vide hvordan det er med løn for mit vedkommende...

Der må være noget når man har børn....

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Der skal være andre regler for lønnen når man har børn - Mener jeg...
Når jeg nu engang høre fra højskolen, skal jeg os vide hvordan det er med løn for mit vedkommende...

Der må være noget når man har børn....

ja det kan man da håbe, eller kan man jo ikke rigtig gøre det pga økonomien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.