Klippes! Træt af langt hår. Forslag??? (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2015

NGV

Mamalou skriver:

Det var lige sådan en frisure jeg ville pege på. Det er så pænt og jeg tror det ville klæde dig rigtig godt

Jeg går selv med tanken om at få samme frisure - det er ikke kortere end man forholdsvis hurtigt har langt hår igen

Tak for svar

ja det har du ret i, at det hurtigt kan blive langt igen, hvis man fortryder

Godt det ikke kun er mig der har lyst til at klippe det lange af

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2015

NGV

CarinaSB skriver:

en af dem tror jeg vil klæde dig rigtig meget :)

Tak for svar!

Anmeld Citér

7. september 2015

2babygirls

Anemones mor skriver:

Hej piger,

Jeg er SÅ træt af mit lange hår.... Synes der er meget arbejde med det (som tager tid) og det er ikke det man har mest af med to små børn hjemme.

Derudover er det lige nu ikke særlig pænt fordi at jeg ammer. Det har mistet lidt glansen, og så taber jeg en hel masse af det!! Heldigvis går det over, det gjorde det i hvert fald med den første. Jeg er ikke klar til at blive korthåret (meget kort passage og derunder), men jeg vil så gerne have det klippet.... måske så man fik lidt fylde i? Og der ikke var SÅ meget man skulle style som nu.

Er der nogle der har nogle gode forslag og meget gerne billeder?? Hvad tror I vil passe til mig??

Her er lidt billeder....

Don't do it! Mit hår er lige så langt som dit, og jeg syntes også bare det var blevet monster tungt. Det bor til dagligt som regel i en kedelig hestehale, men igen, skal ikke score nogen så det overlever jeg 

Jeg var til frisør i lørdags og der klippede hun kun spidser og klippede lidt op i dem, og hold nu op det gjorde en forskel. Jeg ville ikke have etager, fordi så skal jeg da først igang med mit flad jern fordi der så kommer fald i og let ligner noget der er løgn hvis jeg ikke tvinger døv i samme retning. Giv det heller en kur jævnligt og hold ud, til du ikke ammer mere

Anmeld Citér

7. september 2015

Mamalou

Anemones mor skriver:

Tak for svar

ja det har du ret i, at det hurtigt kan blive langt igen, hvis man fortryder

Godt det ikke kun er mig der har lyst til at klippe det lange af

Mit hår er virkelig langt og føler ikke jeg kan sætte det op, andet i en hestehale. Så overvejer kraftigt lidt forandring  

Du må lige give en Update

Anmeld Citér

7. september 2015

NGV

2babygirls skriver:

Don't do it! Mit hår er lige så langt som dit, og jeg syntes også bare det var blevet monster tungt. Det bor til dagligt som regel i en kedelig hestehale, men igen, skal ikke score nogen så det overlever jeg 

Jeg var til frisør i lørdags og der klippede hun kun spidser og klippede lidt op i dem, og hold nu op det gjorde en forskel. Jeg ville ikke have etager, fordi så skal jeg da først igang med mit flad jern fordi der så kommer fald i og let ligner noget der er løgn hvis jeg ikke tvinger døv i samme retning. Giv det heller en kur jævnligt og hold ud, til du ikke ammer mere

Tak for rådet! Det vil jeg lige have in mente inden jeg tager beslutningen. Nej jeg skal heller ikk ud og score nogen, men pyh hvor er jeg træt af at have så mange spejle (læs 2) i hjemmet lige nu

Anmeld Citér

7. september 2015

NGV

Mamalou skriver:

Mit hår er virkelig langt og føler ikke jeg kan sætte det op, andet i en hestehale. Så overvejer kraftigt lidt forandring  

Du må lige give en Update

Ja det er nemlig sådan jeg også har det! Hårnåle kan ikke holde det.

er dit længere end mit?

Skal prøve

Anmeld Citér

7. september 2015

2babygirls

Anemones mor skriver:

Tak for rådet! Det vil jeg lige have in mente inden jeg tager beslutningen. Nej jeg skal heller ikk ud og score nogen, men pyh hvor er jeg træt af at have så mange spejle (læs 2) i hjemmet lige nu

Pjat med dig, din steg! 

Anmeld Citér

7. september 2015

NGV

2babygirls skriver:

Pjat med dig, din steg! 

Haha tak det varmer, og her sidder jeg og har lige fået babygylp ud over det hele!!

Anmeld Citér

7. september 2015

2babygirls

Anemones mor skriver:

Haha tak det varmer, og her sidder jeg og har lige fået babygylp ud over det hele!!

Smurt ind i baby kærlighed 

Anmeld Citér

7. september 2015

An&Jo

En page giver et smallere hovede.. Jeg er ret bredkindet og tyk i ansigtet men en page ændrer mit ansigt helt vildt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.