Hej alle i babe's 

Jeg har i nogen tid spekuleret over en del spørgsmål. Og nu prøver jeg at oprette en tråd herinde, og se om nogle af jer kan give lidt mere målrettet til mig, svar på mine undrings spørgsmål.
Jeg er 'enlig mor' til en velskabt datter på kun 6 uger. Hun er så dejlig, at jeg kan få tåre i øjnene af bare at sidde og betragte hende. det er jo den vildeste forelskelse nogensinde.
Vores dag står på ca. Amning hele tiden...........og så om igen.. - hun vil gerne ammes hele tiden, hun har dog også øget sin vægt med 1660g på hendes 6 uger.
Hvornår får i andre tid til jer selv? hvornår går i, i bad? hvornår skifter i fra nattøj, og i jeres alm. tøj ?
hvornår går i på toilettet?
og hvornår får i tid til lige hurtigt at hoppe ned i kælderen med vasketøjet - og endnu værre hvornår får i tid til at hænge tøjet op og lagt det sammen ?
Hvornår får i tid til at lave aftensmad ?
Min datter sover ikke ret meget i dagtimerne, og overhovedet ikke alene. Hun hviler tit i mine arme, eller ved siden af mig når vi ammer liggende - men ligeså snart jeg ligger hende eller jeg rejser mig så vågner hun op med et skrig. om natten sover hun i min seng, sammen med mig gerne med patten i munden. Jeg når altid at falde i søvn, for hun vågner hvis jeg pakker babs og nutte væk.
- det resultere i at jeg de sidste 6 uger har tilbragt 80% af tiden i natbukser, i sofaen og hvor jeg ofte efter flere timer løber ud på toilettet og får turbo tisset (alt imens hun i græder og skriger) og så tilbage igen.
hvordan får i presset den nødvendige tid ind i skemaet så i kan opretholde jeres egen hygiejne=livskvalitet?
Anmeld
Citér