Hej! 
Jeg har taget 5 hjemme g-tests, hvor 2 de første var to svage streger, der kunne ses med udstrakt arm, men dog blev synlige efter tid (samme mærke).
Så prøvede jeg et andet mærke, hvor der var 3 i. To af dem var bragende negative uanset hvor længe de lå. men tog den tredje her til aftes, der kom igen en svag streg (som med det andet mærke), men igen efter tid, men jeg kan også godt se den med udstrakt arm.
(Har taget disse teste gennem de sidste to uger)
Ved bare ikke om det er udelukkende eller ik? pga det er efter tid ang. hvad brugsanvisningen siger.
Jeg stoppede med p-pillerne i februar, og har haft mens hver måned undtagen april måned. Men sidstegang jeg havde mens var 21. juli (som var min første mensdag i juli måned), og har ikke haft min mens siden, derfor ved jeg ikke om min mens driller igen, eller om der er chance for graviditet? 
Lisbeths svar
Hej !
Med din menstruationscyklus kan du sagtens være gravid. de test der driller siger måske du ikke er.
Hvis du stadig ikke har fået en bragende positiv test og dermed er gravid, vil jeg anbefale et lægebesøg.
Evt henvisning til en gynækolog, som kan tage nogle prøver for at sikre dit hormonniveau er normalt.
held og Lykke fremover.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér