On/off mens smerter i lænden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. september 2015

anonym12

hej.

jeg er i uge 32 og oplever jeg i perioder har periodevise mens smerter primært i lænden? Er det normalt? 

Det jeg undrer mig mest over er at de er der i nogle sek....evt minutter, så forsvinder de, kommer igen. Der kan gå et par timer imellem de er episoder med mens smerter on/of. Det virker sikkert som et dumt spørgsmål. Det er bare svært med alle de her nye ting ens krop gør når man er gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2015

heldyr

Jeg har haft det flere gange, og er idag 37+0, ifølge min mor er det plukveer

Anmeld Citér

7. september 2015

anonym12

heldyr skriver:

Jeg har haft det flere gange, og er idag 37+0, ifølge min mor er det plukveer

Okay, tak

Jeg vidste ikke de blev anderledes når man kom længere hen.......men der er ikke første gang at jeg er blevet overrasket. Det er meget nyt i forbindelse med det her graviditets noget

indtil nu har de kun siddet i maven.....dvs min mave blev hård og gjorde en smule ondt. 

Anmeld Citér

7. september 2015

heldyr

anonym12 skriver:

Okay, tak

Jeg vidste ikke de blev anderledes når man kom længere hen.......men der er ikke første gang at jeg er blevet overrasket. Det er meget nyt i forbindelse med det her graviditets noget

indtil nu har de kun siddet i maven.....dvs min mave blev hård og gjorde en smule ondt. 

Jeg er også blevet overrasket et par gange! men det skulle være ganske harmløst, livmoderen arbejder bare

Anmeld Citér

7. september 2015

anonym12

heldyr skriver:

Jeg er også blevet overrasket et par gange! men det skulle være ganske harmløst, livmoderen arbejder bare

Jeg har haft plukkeveer siden april, så det er jeg på ingen måde bekymret over.....jeg anede bare ikke at de ændrede sig og gik i lænden også. men det rart at vide.

Anmeld Citér

7. september 2015

heldyr

anonym12 skriver:

Jeg har haft plukkeveer siden april, så det er jeg på ingen måde bekymret over.....jeg anede bare ikke at de ændrede sig og gik i lænden også. men det rart at vide.

Det vidste jeg egenrligt heller ikke, ikke før jeg vågnede af det og det varede i 3 timer

Anmeld Citér

7. september 2015

anonym12

heldyr skriver:

Det vidste jeg egenrligt heller ikke, ikke før jeg vågnede af det og det varede i 3 timer

Det lyder ikke som rar oplevelse.

jeg var også lidt bekymret om det kunne være optakt til noget.....men mit har ikke varet tre timer, så jeg tænkte nok det var et eller andet ufarligt. Men havde det stået på i tre timer, så var jeg nok blevet bekymret.

Anmeld Citér

7. september 2015

heldyr

anonym12 skriver:

Det lyder ikke som rar oplevelse.

jeg var også lidt bekymret om det kunne være optakt til noget.....men mit har ikke varet tre timer, så jeg tænkte nok det var et eller andet ufarligt. Men havde det stået på i tre timer, så var jeg nok blevet bekymret.

Jeg lagde mig med en varmepude og slappede af, og det hjalp

Anmeld Citér

7. september 2015

anonym12

heldyr skriver:

Jeg lagde mig med en varmepude og slappede af, og det hjalp

Jeg slapper også meget af.....jeg går hjemme, så der bliver brugt en del til på sofaen. men en varmepude.....det tror jeg ikke jeg ville overleve.....jeg har det varmt hele tiden

Jeg må se om jeg kan få slappet lidt mere af de næste par dage.

Anmeld Citér

7. september 2015

heldyr

anonym12 skriver:

Jeg slapper også meget af.....jeg går hjemme, så der bliver brugt en del til på sofaen. men en varmepude.....det tror jeg ikke jeg ville overleve.....jeg har det varmt hele tiden

Jeg må se om jeg kan få slappet lidt mere af de næste par dage.

Faktisk synes jeg også at en lille gåtur hjælper lidt nogle gange, eller et dejligt bad!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.