Hvad kan vi gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. september 2015

*Agnete*

Så er vi igang med 3. Forsøg ICSI . Denne omgang er lang protokol ligesom sidst , jeg startede på suprefact i fredags. 

Under samtalen med lægen i fredags spurgte vi om de ville dyrke ægget længere (5dage) men det ville de ikke fordi jeg havde en biokemisk abort sidst med hcg på 23 . 

Så han mener det kan lykkedes denne gang . Men hvad kan vi selv gøre for at hindre bio ? Jeg fik 12 æg ud med 6 af dem var kun skaller sagde han . 

Har i nogle forslag ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2015

Miia90

Der er intet af gøre. 

Håber 3 gang er lykkes gang for jer. 

Har i flere forsøg efter det ?

Anmeld Citér

7. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Som skrevet overfor, er man ikke selv skyld i en bio og der er ligelede heller intet du kan gøre for at forhindre den. Det er naturens gang, hvor ledt og uretfærdigt det end er. Rigtig meget held og lykke med dette forsøg 

Anmeld Citér

7. september 2015

*Agnete*

Miia90 skriver:

Der er intet af gøre. 

Håber 3 gang er lykkes gang for jer. 

Har i flere forsøg efter det ?

Ja 1 forsøg mere fordi vi i første forsøg ikke fik lagt æg op og så gælder det jo ikke

Anmeld Citér

7. september 2015

Lisbeth1985

Jeg er netop blevet gravid efter vores 5.IVF/ICSI,hvor 1.forsøg også sluttede med en bio. Jeg har gjort to ting anerledes denne gang: 1. Jeg har spist Bio Gravid i stedet for den almindelige gra-vitamin 2. Jeg har fået ansigtszoneterapi i et par måneder op til forsøget. 

Jeg krydser fingre for,at det lykkes for jer nu!

Anmeld Citér

7. september 2015

ønskebørn74

*Agnete* skriver:

Så er vi igang med 3. Forsøg ICSI . Denne omgang er lang protokol ligesom sidst , jeg startede på suprefact i fredags. 

Under samtalen med lægen i fredags spurgte vi om de ville dyrke ægget længere (5dage) men det ville de ikke fordi jeg havde en biokemisk abort sidst med hcg på 23 . 

Så han mener det kan lykkedes denne gang . Men hvad kan vi selv gøre for at hindre bio ? Jeg fik 12 æg ud med 6 af dem var kun skaller sagde han . 

Har i nogle forslag ? 

Jeg fik menopur. Og vi fik tvillinger efter uttallige forsøg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.