Toilet besøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
11 svar
10 synes godt om
7. september 2015

Anonym trådstarter

Vasker du dig efter hvert toilet besøg, uanset om det er det ene eller andet? Jeg kan ikke lade være med at vask mig, jeg kan ikke forstille mig at kun at brug papir føler mig ikke at jeg bliver ren Er det normalt eller ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2015

Chellie

Vasker du dig efter hvert toilet besøg, uanset om det er det ene eller andet? Jeg kan ikke lade være med at vask mig, jeg kan ikke forstille mig at kun at brug papir føler mig ikke at jeg bliver ren Er det normalt eller ???

Hvis det føles rigtigt for dig, og så længe du ikke får irriteret hud af at blive vasket så ofte, kan det vel strengt taget være ligegyldigt hvad vi andre gør  Bare husk at beskytte din indvendige bakterie-flora, den er der for at beskytte dig, så ingen sæbe indvendigt!

Når det er sagt, så vasker jeg mig når jeg går i bad, resten bliver med papir. 

Anmeld Citér

7. september 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg bruger bare toiletpapir  

Anmeld Citér

7. september 2015

lineog4

Har ikke bidet, så lyder meget besværligt at skulle vaske sig hver gang. Så nej kun papir.

Anmeld Citér

7. september 2015

MKN2015

Jeg bruger også bare papir, det er jo ikke fordi man er "smurt ind" i hverken det ene eller det andet efter toiletbesøg, det laver jo bare sin exit, så jeg kan ikke se grund til at vaske mig. Jeg går i bad én gang dagligt, så tænker det er rigeligt 

Anmeld Citér

7. september 2015

StephanieNajim

Anonym skriver:

Jeg vasker mig altid med vand! Føler mig rigtig beskidt hvis jeg er et sted hvor jeg ikke har mulighed for at vaske mig efter toiletbesøg 

Anmeld Citér

7. september 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg tørrer mig da også bare, men hvis man har brug for mere kan man få vådservietter til intimbrug - som passer i håndtasken. Dem brugte jeg på Roskilde festival for år tilbage:-)

Anmeld Citér

7. september 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis
nemisis skriver:

Jeg tørrer mig da også bare, men hvis man har brug for mere kan man få vådservietter til intimbrug - som passer i håndtasken. Dem brugte jeg på Roskilde festival for år tilbage:-)

disse https://www.apoteket-online.dk/intimpleje/1312-savett-intim-vadservietter.html

Anmeld Citér

7. september 2015

Molka

Vask? Nej, det har jeg da godt nok aldrig hørt om. Altså med en klud eller sådan egentligt i bad?

Uanset hvad, bliver det lidt for bakterieforskrækket efter min mening.

Anmeld Citér

7. september 2015

Bebe89

Jeg tørrer mig med papir efter hvert toiletbesøg. Jeg synes det lyder besværligt at skulle vaske sig efter hver gang man er på toilettet. Det er vel også kun derhjemme det kan lade sig gøre, eller hvordan? Med det sagt, så er det da sikkert meget dejligt at have en ren numse hele tiden! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.