Kan man tabe sig selvom man tager antidepressiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.760 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt på citalopram og er i forvejen 20 kg for stor. Har kun taget dem få uger, så har ikke taget ydeligere på af pillerne pt, men skal igang med et vægttab, men er bekymret for om man KAN tabe sig når man er på antidepressiv ? Alle steder står der at man tager på? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Jeg er begyndt på citalopram og er i forvejen 20 kg for stor. Har kun taget dem få uger, så har ikke taget ydeligere på af pillerne pt, men skal igang med et vægttab, men er bekymret for om man KAN tabe sig når man er på antidepressiv ? Alle steder står der at man tager på? 

Jeg tabte mig da jeg var på dem og det samme gjorde en bekendt.. På trods af at der står man tager på..

Anmeld Citér

6. september 2015

SandraXOXO

Jeg har ikke tilladt mig selv at ta på selv om jeg er på antidepressiv. Hold øje med din vægt, spis sundt og få noget motion så er du på den sikre side. 

Anmeld Citér

6. september 2015

gokkelok

Grunden til vægtøgningen er pga øget appetit, når man er på antidepressiv. Så det er med at holde øje med dem mad man spiser. 

Men det er ikke alle der oplever den bivirkning ��

hvis du ikke har oplevet noget endnu, så kommer det heller ikke 

Anmeld Citér

6. september 2015

Fremad

Anonym skriver:

det kan du godt... motion dagligt og et fornuftigt mad indtag.. tabte mig ret pænt mens jeg var på anti  i sin tid... så det kan snildt lade sig gøre.. men det kræver vilje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.