bObles. Elefant eller krokodille????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Krokodille eller elefant

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.208 visninger
7 svar
2 synes godt om
6. september 2015

Sujan

Hej. 

Min datter bliver 1 år og vil gerne give hende et bObles dyr. Skal vælge mellem elefant og krokodille. 

Synes selv elefanten er sødest, men har hørt at børn har mere glæde af krokodillen... Så hvad synes i??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

flowerpot3

Det er så en 50/50 ting det her. Vores børn har været/er rigtige glade for begge to. Vores 1 årig bruger elefanten til at gynge med og træner trappegang på krokodilen. Synes det er ultrasvært at sige hvilken en er bedst i den alder. Men hvad med at I køber en af de to og skriver den anden på ønskelisten?

Anmeld Citér

6. september 2015

Anna2706

Sujan skriver:

Hej. 

Min datter bliver 1 år og vil gerne give hende et bObles dyr. Skal vælge mellem elefant og krokodille. 

Synes selv elefanten er sødest, men har hørt at børn har mere glæde af krokodillen... Så hvad synes i??

Min søn fik krokodillen da han blev 1 år og han har stadig meget glæde af den :-) Synes også elefanten er rigtig fin og kan blive brugt længe, så det er svært at sige hvilken en af dem, det skal være men kan klart anbefale krokodillen :-) 

Anmeld Citér

6. september 2015

lineog4

Her hjemme har bobles aldrig været et hit - måske er det fordi de må kravle og hoppe fra alt andet også, og en sofa er bare sjovere end en bobles åbenbart 

De har både en elefant og en krokodille. Og krokodillen er den eneste sofa, stole mm ikke kunne erstatte, så ville anbefale den. Elefanten kan gynge, men den tipper for mine børns hvert fald, kunne meget bedre lide den måne de havde i IKEA men den er vist desværre udgået

Anmeld Citér

6. september 2015

Sujan

lineog4 skriver:

Her hjemme har bobles aldrig været et hit - måske er det fordi de må kravle og hoppe fra alt andet også, og en sofa er bare sjovere end en bobles åbenbart 

De har både en elefant og en krokodille. Og krokodillen er den eneste sofa, stole mm ikke kunne erstatte, så ville anbefale den. Elefanten kan gynge, men den tipper for mine børns hvert fald, kunne meget bedre lide den måne de havde i IKEA men den er vist desværre udgået

Her må de også meget:-) 

det er også fordi at vi er de sidste i vennekreds/familie til at få børn, så vi har arvet så meget... Så synes allerede nu vi har så meget legetøj og ting vi ikke bruger, så håbede en bObles ting kunne være et hit som hun kunne bruge længe. Men har hørt fra mange at krokodillen bliver brugt mest.

Anmeld Citér

6. september 2015

Loa

Isabella har herhjemme klart leget mest med krokodillen. Nu når hun er større leger hun med dem begge, men som lille var elefanten slet ikke interessant

Anmeld Citér

7. september 2015

2babygirls

Sujan skriver:

Hej. 

Vi brugte elefanten da min datter begyndte at kunne sidde, så hun ikke slog baghovedet hvis det skulle sletten vippede til siden eller bag ud. Så ville tage krokodillen, men begge dele er sjove på hver sin måde

Anmeld Citér

7. september 2015

Kay

Vi har begge dele her hjemme og begge ting bliver brugt lige meget af begge piger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.