Bedøvelse ved IUI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
4 synes godt om
6. september 2015

Baby-Crazy

Så er mit vægttab lige ved at være nået HURRA

så nu er det videre til hospitalet. Så skal jeg igennem et æggeleder tjek forhåbentlig med bedøvelse ( da jeg lider af ufrivillige spændinger)

mit spørgsmål er om du/eller en du kender eller har hørt om at man kan få bedøvelse ved inseminering?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Maier

Baby-Crazy skriver:

så nu er det videre til hospitalet. Så skal jeg igennem et æggeleder tjek forhåbentlig med bedøvelse ( da jeg lider af ufrivillige spændinger)

mit spørgsmål er om du/eller en du kender eller har hørt om at man kan få bedøvelse ved inseminering?

Jeg har ikke hørt om bedøvelse ved IUI, men skal ikke kunne sige mig sikker om man ikke kan få det? 

Ved ikke om det er nogen trøst, men syntes ikke selv at det var slemt ved IUI.

Stort tillykke med vægttabet 

Anmeld Citér

6. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Baby-Crazy skriver:

Hmm, det tror jeg ikke umiddelbart at man kan - for det er jo som sådan slet ikke et "indgreb", men blot svarende til en ganske kort gynækologisk undersøgelse, hvor de så lige ligger den oprensede sæd op. Man mærker vitterligt intet...

Anmeld Citér

6. september 2015

FrkHS

Maier skriver:

Jeg har ikke hørt om bedøvelse ved IUI, men skal ikke kunne sige mig sikker om man ikke kan få det? 

Ved ikke om det er nogen trøst, men syntes ikke selv at det var slemt ved IUI.

Stort tillykke med vægttabet 

Tror næsten en bedøvelse ville være værre end selve det at blive insemineret, så ville tænke det var meget at sætte igang for det.

Anmeld Citér

6. september 2015

Elgaard73

Min veninde fik det ved sin 3. IUI. Det var noget med at hendes livmoderhals var ret lang, og lægen havde svært ved at komme ordenlig til, så hun (lægen) valgte at ligge bedøvelse.

Min veninde sagde, at få lagt bedøvelse var 100 gange værre end hendes to første IUI. For det første gjorde selve stikket selvfølgelig ondt, men det var også rigtigt ubehageligt med alt den roden rundt, for at få stikket lagt korrekt.

Men ja, man kan godt få lagt bedøvelse ved IUI.

Anmeld Citér

6. september 2015

Baby-Crazy

Jeg lider af ufrivillige spændinger der gør det nærmest umuligt for mig, at få "næbet" ind. Og det er meget smertefuldt!

Jeg skulle meget gerne kunne få bedøvelse/morfin ved tjek af æggeleder... Men er i tvivl om man kan det til IUI eller om det påvirker resultatet...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.