Klovn forever - aldersgrænse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ok.. svært, jeg ville ikke selv. Men det er jeres valg.

Ved ikke om man skulle vende det med forældrene? 

Men er det dem der vil se den? Hvad hvis det bliver for voldsomt for dem? Den er nok ret meget voldsommere end 1eren og serien. 

Ja god ide med at spørge forældrene - men på den anden side så er det jo os de bor hos og os der ligesom bestemmer og er deres "forældre", forstå mig ret. Hmm.. 

Jamen det er dem der gerne vil det, altså vi vil også gerne, men ja... Tror beslutningen bliver at de ikke må se den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ja god ide med at spørge forældrene - men på den anden side så er det jo os de bor hos og os der ligesom bestemmer og er deres "forældre", forstå mig ret. Hmm.. 

Jamen det er dem der gerne vil det, altså vi vil også gerne, men ja... Tror beslutningen bliver at de ikke må se den. 

Ja jeg forstår dig godt..

Fornuftigt valg. Tror bestemt ikke den er for en 10 & 12årig.

Anmeld Citér

6. september 2015

modesty

Ja, hvor gamle synes i man skal være for at kunne gå ind og se den nye Klovn film? Jeg tænker personligt at min knægt på 12 gerne må komme med mig og min mand ind og se den, men pigen på lige 10 år er for umoden og ung til så vulgær en film. Men så blev vi helt i tvivl. Hvad synes i?  

Jeg tror ret meget på den tommelfingerregel som min mor og far havde da jeg var nogenlunde den alder: Vold er okay. Sex er også okay. Men voldelig sex er ikke okay. I min verden er vulgær ikke et problem, jeg kan ikke se hvad det kan skade. Men hvis sex bliver portrætteret negativt/destruktivt, ville jeg være mere påpasselig.

Den beskrivelse der er omkring Klovn 2, tænker jeg ligger på grænsen. Helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at det ville skade. Men hvis man vil være på den sikre side, og barnet måske ikke er vant til at se så stærke ting, så er det måske bedst at lade være.

Anmeld Citér

6. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

I skriver selv at jeres 10 årig er alt for umoden - så er det vel slået fast at hun ikke skal se den. 

Hvor meget ved drengen om sex, har han set nogle seksuelle scener før? Har I talt om filmens indhold med drengen? 

At dømme ud fra beskrivelsen ville jeg ikke lade en 12 årig se den. 

Anmeld Citér

6. september 2015

Lisbeth1985

Min. 15 år

Anmeld Citér

6. september 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville aldrig tage et barn med ind og se den. Det er en voksefilm som indeholder voksenscener, fræk/provokerende/sort humor (sprog) som børn aldrig ville forstå.

Anmeld Citér

7. september 2015

betski

Anonym skriver:

Ja, hvor gamle synes i man skal være for at kunne gå ind og se den nye Klovn film? Jeg tænker personligt at min knægt på 12 gerne må komme med mig og min mand ind og se den, men pigen på lige 10 år er for umoden og ung til så vulgær en film. Men så blev vi helt i tvivl. Hvad synes i?  

Min datter på 11 (12 til januar) skal slet ikke med ind og se, hvad jeg betegner som en voksen film. Hun må vente til hun er 15 år.

Anmeld Citér

7. september 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

I skriver selv at jeres 10 årig er alt for umoden - så er det vel slået fast at hun ikke skal se den. 

Hvor meget ved drengen om sex, har han set nogle seksuelle scener før? Har I talt om filmens indhold med drengen? 

At dømme ud fra beskrivelsen ville jeg ikke lade en 12 årig se den. 

Ja det er heller ikke pigen der er "problemet" for hun har aldrig måtte se den. Min debat er omkring den 12 prige

Anmeld Citér

7. september 2015

Mum33

Anonym skriver:

Er helt enig med at den er for vulgærfor en på 12. Ville mere tænke 14-15 år ...

Anmeld Citér

8. september 2015

MorDk

Jeg synes 14-15+ 

Jeg sys den er for vulgær til børn på 12 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.