"Lommepenge" pr voksen om mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hvor mange penge har I til jer selv om mdr?

Altså penge I kan bruge til lige hvad I har lyst til?

Det svinger meget men omkring 3000 kr. hver hvis man skal stille det sådan op. Vi har bare en stor fælleskasse og så køber vi efter behov. Nogle måneder bruger jeg mest og andre måneder er det min mand der bruger mest. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg spørger fordi vi hver især har ca. 2500 til os selv pr mdr, og nogle i omgangskredsen syntes det er ret mange penge. Vi har en husholdningskonto, til al husholdningen, og alt til børnene eskl. SFO som betales fra budget kontoen.

Så skulle bare lige have lidt at sammenligne med

Anmeld Citér

6. september 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg spørger fordi vi hver især har ca. 2500 til os selv pr mdr, og nogle i omgangskredsen syntes det er ret mange penge. Vi har en husholdningskonto, til al husholdningen, og alt til børnene eskl. SFO som betales fra budget kontoen.

Vi har samme ordning hos os. En fælles konto til mad, ting til hunden, gaver, osv., og så hver vores konto med lommepenge. Det fungerer godt

Anmeld Citér

6. september 2015

lineog4

Anonym skriver:

Det kommer vel an på hvad de 2500 dækker over. Er det kun til MIG som kun tøj til mig,cafe besøg hvor der kun er mig fra familien osv. Så synes jeg også det er mange penge. Men er det som i de penge jeg har til alt hygge, teater med ungerne, zoo besøg, is på byturen, tøj til ungerne mm. Så er 2500 ikke meget

Anmeld Citér

6. september 2015

Hulubulu86

Jeg kan bruge det jeg nu har lyst til, vi har Ikke faste beloeb, dog er min mand saa heldig at jeg Ikke har tid til at shoppe (bortset fra i legetoejsbutikker).

Er beloebet kun til jer eller er det til toej/Aktiviteter til boern ogsaa?

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Det kommer vel an på hvad de 2500 dækker over. Er det kun til MIG som kun tøj til mig,cafe besøg hvor der kun er mig fra familien osv. Så synes jeg også det er mange penge. Men er det som i de penge jeg har til alt hygge, teater med ungerne, zoo besøg, is på byturen, tøj til ungerne mm. Så er 2500 ikke meget

Det er kun mig-penge. Alt hvad vi laver med børnene kommer fra husholdningen. Medmindre vi inviterer

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym trådstarter

UmmA skriver:

Jeg kan bruge det jeg nu har lyst til, vi har Ikke faste beloeb, dog er min mand saa heldig at jeg Ikke har tid til at shoppe (bortset fra i legetoejsbutikker).

Er beloebet kun til jer eller er det til toej/Aktiviteter til boern ogsaa?

Beløbet er kun til os selv.

Anmeld Citér

6. september 2015

lineog4

Anonym skriver:

Det er kun mig-penge. Alt hvad vi laver med børnene kommer fra husholdningen. Medmindre vi inviterer

Så ville det også være mange her hjemme... Tror slet ikke jeg ville vide hvad jeg skulle bruge de penge på  

Anmeld Citér

6. september 2015

Mulle0802

Vi har samlet 12000 kr. til sjov, tøj, cafebesøg osv. - vi opsparer så meget af det sidst på måneden fordi vi ikke bruger dem. 

Anmeld Citér

6. september 2015

S*DD

1500kr hver. 

Vi kan dog have mange flere, men vi har valgt at have en lækker opsparing i stedet, som gør at vi om få år begge kan gå  på deltid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.