Gad vide om jeg nogensinde bliver lykkelig igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
6 svar
8 synes godt om
5. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg har været single knap et år. Jeg har ikke mødt en eneste endnu 

Ærligt så er jeg nok ved at være en smugle ked af at være single. 

Jeg er ret ung. Og har kun været kærester med min eks kæreste. Så hvordan filan gør jeg og hvor leder man ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

Leneur

Jeg er ret ung. Og har kun været kærester med min eks kæreste. Så hvordan filan gør jeg og hvor leder man ?

Jeg har været single i over 6 år, er ikke altid lykkelig men min lykke afhænger ikke af en kæreste. For kan slet ikke forholde mig til at skulle date, flytte sammen, finde ud af en hverdag sammen.

Hvis du begynder at gøre noget godt for dig selv, fordyber dig i noget du interesserer dig for, træner, whatever så udstråler du også du er glad for dit liv og så er der sikkert et par stykker der kigger lidt efter dig. Siger ikke du er desperado men hvis det lyser ud af dig du leder, så er der mærkeligt nok ikke nogen der bider på... 

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Jeg har været single i over 6 år, er ikke altid lykkelig men min lykke afhænger ikke af en kæreste. For kan slet ikke forholde mig til at skulle date, flytte sammen, finde ud af en hverdag sammen.

Hvis du begynder at gøre noget godt for dig selv, fordyber dig i noget du interesserer dig for, træner, whatever så udstråler du også du er glad for dit liv og så er der sikker et par stykker der kigger lidt efter dig. Siger ikke du er desperado men hvis det lyser ud af dig du leder, så er der mærkeligt nok ikke nogen der bider på... 

Jwg leder af for det kan jeg godt finde ud af 

Anmeld Citér

5. september 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

jeg fandt min kæreste i Netto... 

Ej, min kæreste og jeg har kendt hinanden næsten hele livet - med pauser ind i mellem - og han sad tilfældigvis i kassen en aften da jeg skulle handle og vi blev enige om at han skulle komme på besøg et par dage senere... og vi har været sammen siden...

jeg var 24 og bekymret for at min søn skulle vokse op som enebarn fordi jeg ikke kunne finde en ny, men da jeg begyndte at tænke "det kommer når det kommer" så gik der ikke længe før jeg fandt sammen med min kæreste...

Anmeld Citér

5. september 2015

Mamalou

Jeg kan virkelig godt følge dig. Jeg har været single mere eller mindre i tre år. Jeg har set en gennem nogle måneder, men intet seriøst. Selvom jeg tænker, at det må komme når det kommer og jeg nyder tiden som singlemom, så tænker jeg af og til over om jeg nogensinde bliver forelsket igen. Det er nærmest ubærligt at tænke på, at jeg skal leve alene. 

Vh. Louise

Anmeld Citér

6. september 2015

dorthemus

Jeg fandt min kæreste på Tinder. Vi har været kærester i 13 måneder nu. Før det var jeg single i 5 år og har fået barn med donor. Min kæreste har også et barn. 

Det kan lykkes 

Anmeld Citér

9. september 2015

kesuh

Ah giv det tid :-D  Jeg er single på 3 år nu og nej jeg er ikke lykkelig altid ;-)  Der vil altid være Ups and Downs når man er single. Jeg har vænnet mig til det og venter stadig på en der kan rumme en halv travl gut :-P 

Men det skal nok komme for os alle på et tidspunkt :-D 

Men altså af online muligheder er der badoo, tinder, happn, hot.dk, dating.dk, scor.dk, og en hulens masse andre @.@ ellers tag i byen til arrangementer og kom lidt ud :-D  intet bedre end et lille morale boost når det modsatte køn sender lange blikke efter en

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.